اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معرفی بهترین‌های لیگ جهانی والیبال


در پایان رقابت های لیگ جهانی والیبال سید محمد موسوی عراقی به عنوان بهترین مدافع روی تور جهان معرفی شد.

ایسنا: در پایان رقابت های لیگ جهانی والیبال سید محمد موسوی عراقی به عنوان بهترین مدافع روی تور جهان معرفی شد.

 در پایان بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ جهانی والیبال بهترین بازیکنان در هر پست معرفی شدند. در میان همه نامداران جهان سید محمد موسوی عراقی از ایران با کسب میانگین 1.15 امتیاز به عنوان بهترین مدافع روی تور جهان معرفی شد.

اسامی بهترین بازیکنان لیگ جهانی والیبال:

بهترین مدافع روی تور:

1-سید محمد موسوی عراقی از ایران با میانگین 1.15

2-مارکو پودراسکانین از صربستان با میانگین 0.84

3-امانوئل بیرارلی از ایتالیا با میانگین 0.83

بهترین دریافت:

1- اروین انگاپد از فرانسه با میانگین 62.30

2- کرمینن از فنلاند با میانگین 60.31

3-جولین لینل از فرانسه با میانگین 59.39

بهترین پاسور:

1- هان سون از کره جنوبی با میانگین 9.54

2- میکو اسکو از فندلاند با میانگین 8.90

3- زیگادلو از لهستان با میانگین 8.31

بهترین اسپکر

1- کویسترا از هلند با میانگین 59.18

2- کوانگ جئون از کره جنوبی با میانگین 53.18

3- ایوان زایتسف از ایتالیا با میانگین 52.12

بهترین توپ گیری

1- اریک شوجی از امریکا با میانگین 3.03

2- داسیلوا از برزیل با میانگین 2.79

3- گونزالس از آرژانتین با میانگین 2.67

امتیازآورترین بازیکن

1- اوان زایتسف از ایتالیا با مجموع 215 امتیاز

2- سوکولوف از بلغارستان با مجموع 209 امتیاز

3- نیکولای پائولوف از روسیه با مجموع 201 امتیاز


ویدیو مرتبط :
امتیاز دیدنی تیم والیبال بلغارستان (لیگ جهانی والیبال)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی میزبان لیگ جهانی والیبال 2013


برای برگزاری لیگ جهانی در سال 2013 میلادی فدراسیون جهانی برای هر کشور دو شهر را در صورت میزبانی آن کشور در نظر گرفته است که ایران ابتدا تهران و سپس شهر زیبای ارومیه را برای کاندیدای برگزاری این تورنمنت جذاب و دیدنی معرفی کرده است.

خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از معرفی تهران و ارومیه برای میزبانی مسابقات لیگ جهانی والیبال در سال 2013 از سوی کشورمان خبر داد.

علی ملااحمدی بعد از ظهر دوشنبه در چهارمین جلسه دبیران کمیته های برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال جوانان آسیا در ارومیه با تبریک راهیابی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان به جرگه 16 تیم برتر لیگ والیبال جهانی اظهار داشت: برای برگزاری لیگ جهانی در سال 2013 میلادی فدراسیون جهانی برای هر کشور دو شهر را در صورت میزبانی آن کشور در نظر گرفته است که ایران ابتدا تهران و سپس شهر زیبای ارومیه را برای کاندیدای برگزاری این تورنمنت جذاب و دیدنی معرفی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا در ارومیه و حضور 14 تیم آسیایی، البته با انصراف کویت و پاکستان از 16 تیم اعلام شده را باعث رونق اقتصاد، فرهنگ و ورزش استان عنوان کرد.

ملااحمدی نقش ارومیه در برگزاری مسابقات متعدد والیبال در رده های سنی مختلف ملی را در این شهر در ورود تیم ملی والیبال بزرگسالان به مسابقات لیگ جهانی برجسته خواند و تداوم این روند میزبانی ها را در رشته های دیگر از همکاران و دستگاه های اجرایی استان خواستار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، میزبانی این دوره از مسابقات والیبال را از نظر سخت افزاری بدون مشکل عنوان کرد و در خصوص کفپوش خریداری شده سالن 3000 نفری شهیدان آهندوست که در کشور نظیر آن یک نمونه بیشتر یافت نمی شود را دستور نصب آن بدلیل برگزاری پاره ای از مسابقات در این سالن را در اسرع وقت صادر کرد .

وی با اشاره به تجربه و پتانسیل بالای آذربایجان غربی در امر میزبانی اینگونه مسابقات ابراز امیدواری کرد خبر راهیابی تیم ملی والیبال جوانان ایران در جمع سه تیم راه یافته به لیگ جهانی والیبال جوانان را در پایان این تورنمنت از ورزشگاه زیبای 6 هزار نفری غدیر ارومیه به تمام نقاط جهان مخابره شود.

در پایان این جلسه دبیران کمیته های برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.