اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معرفی برندگان جوایز تلویزیونی «امی» 2014


برندگان چهل‌ویکمین دوره «امی» روزانه طی مراسمی که در هتل «بیورلی هیلتون» برگزار شد، جوایز خود را دریافت کردند.

خبرگزاری ایسنا: برندگان چهل‌ویکمین دوره «امی» روزانه طی مراسمی که در هتل «بیورلی هیلتون» برگزار شد، جوایز خود را دریافت کردند.

در این مراسم سریال «جوان و بی‌قرار» که در 26 بخش نامزد شده بود، به عنوان بهترین اثر درام برگزیده شد. این سریال تلویزیونی همچنین در چهار بخش دیگر شایسته دریافت «امی» شناخته شد.

معرفی برندگان جوایز تلویزیونی «امی» 2014

«بیلی میلر» که نقش «بیلی ابوت» را در این سریال ایفا کرده، عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد سریال‌های درام را از آن خود کرد. جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل سریال‌های درام نصیب «امیلیا هینل»، هنرپیشه نقش «ویکتوریا نیومن» شد.

«هانتر کینگ» برای هنرنمایی در «جوان و بی‌قرار» جایزه «امی» بخش بهترین بازیگر زن جوان درام‌های تلویزیونی را به دست آورد. این سریال همچنین در بخش بهترین گروه نویسندگی آثار درام برگزیده شد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، سازندگان «زندگی برای زندگی» موفق شدند جایزه بهترین گروه کارگردانی «امی» 2014 را دریافت کنند.

«ایلین دیویدسون»، هنرپیشه «روزهای زندگی ما» جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن سریال‌های درام را به خانه برد و جایزه بهترین بازیگر مرد جوان این بخش به «شندلر ماسی» همبازی او تعلق گرفت. جایزه بهترین بازیگر مرد مکمل سریال‌های درام نیز از آن «اریک مارتسولف» بازیگر همین سریال شد.

«نیل پاتریک هریس»، بازیگر سریال پرمخاطب «آشنایی با مادر» برای دومین سال متوالی اجرای این مراسم معتبر را برعهده داشت.


ویدیو مرتبط :
جوایز امی-بهترین بازیگر مرد در نقش اصلی در مینی سری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی برندگان جوایز «امی» 2014


مراسم اعطای جوایز «امی» سال 2014 برای تجلیل از برترین آثار و چهره‌های تلویزیون در سطح بین‌الملل برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: مراسم اعطای جوایز «امی» سال 2014 برای تجلیل از برترین آثار و چهره‌های تلویزیون در سطح بین‌الملل برگزار شد.

چهل و دومین دوره جوایز بین‌المللی صنعت تلویزیون (امی) دوشنبه شب در هتل هیلتون نیویورک برگزار شد و جوایزی به بهترین ساخته‌های تلویزیون و بازیگران در بخش‌های گوناگون اعطا شد.

در بخش سریال‌های درام بین‌المللی سریال «یوتوپیا» از انگلستان در رقابت با سریال‌هایی از شیلی‌، فرانسه و ژاپن موفق به کسب جایزه اصلی شد و در بخش مینی‌سریال‌های تلویزیونی نیز «جنگ نسل‌ها» از آلمان به جایزه رسید.

همچنین فصل دوم سریال «چه می‌شود اگر؟» محصول بلژیک نیز در رقابت با آثاری از استرالیا، آفریقای جنوبی و برزیل جایزه بهترین سریال کمدی بین المللی را از آن خود کرد.

در بخش بازیگری نیز جایزه بهترین بازیگر مرد جوایز امی امسال به «استفن دیلان» برای نقش‌آفرینی در سریال «در تونل» محصول کشور انگلستان رسید و «بیانکا رجیسمن» نیز برای «دنیای جدید» جایزه بهترین بازیگران چهل و دومین دوره جوایز تلویزیونی را از آن خود کرد.