اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معرفی اسماعیل نجار(صاحب جملات طلایی در وصف احمدی نژاد) به عنوان استاندار خراسان رضوی منتفی شد



اخبار,اخبارسیاسی,استاندار جدید خراسان رضوی


اخبار سیاسی - لابی تندروها نتیجه نداد؛
معرفی اسماعیل نجار به عنوان استاندار خراسان رضوی منتفی شد

یک منبع مطلع  از حدف اسماعیل نجار از میان گزینه های استانداری خراسان رضوی خبر داد.

این درحالیست که تلاش بسیار گسترده ای برای معرفی اسماعیل نجار استاندار دولت احمدی نژاد به عنوان استاندار خراسان رضوی وجود داشت.

براساس این گزارش،‌ محمد حسین فروزان مهر استاندار فعلی خراسان رضوی است.

وزیر کشور سه شنبه گذشته در حاشیه اجلاس شورای عالی استان ها در پاسخ به سوالی مبنی بر این که استاندارخراسان رضوی چه زمانی منصوب می شود؟ گفت که گزینه ها را به دولت اعلام کرده است.

گفتنی ست، نجار از حامیان دو آتشه ی احمدی نژاد و صاحب جملات طلایی در حمایت از رییس جمهور وقت بوده است. او همان کسی است که گفته بود در زلزله کرمان، فقط دیواری که عکس محمود احمدی نژاد (رییس جمهور وقت) روی آن بوده فرونریخته است!

اخبار سیاسی - انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
احمدی نژاد بین سیلی از جمعیت در سفر استانی خراسان رضوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صاحب جمله طلایی حمایت از احمدی نژاد


دو سه روز پیش، یک نماینده مجلس در ادعایی ناگهانی و حیرت انگیز مدعی شده بود «اسماعیل نجار گزینه اصلی استانداری خراسان رضوی است» ، محمد اسماعیل‌نیا که از قضا گفته «شناخت نسبی از نجار دارد»، اضافه کرده است: نجار دارای سوابق خوب، تجربه، اخلاص و کارایی بالایی است.

پایگاه خبری انتخاب: دو سه روز پیش، یک نماینده مجلس در ادعایی ناگهانی و حیرت انگیز مدعی شده بود «اسماعیل نجار گزینه اصلی استانداری خراسان رضوی است» ، محمد اسماعیل‌نیا که از قضا گفته «شناخت نسبی از نجار دارد»، اضافه کرده است: نجار دارای سوابق خوب، تجربه، اخلاص و کارایی بالایی است.

 پس از این اظهارنظر عجیب ، نجار استاندار سابق کرمان و برادر وزیر کشور دولت دهم، خود به این خبر دامن زده و گفت: گزینه احتمالی برای تصدی پست استانداری خراسان رضوی هستم. وی اشاره به اینکه خدمت در جوار امام رضا (ع) آرزوی هر فردی است، اظهار کرد: اگر این توفیق نصیبم شود، به مردم استان خراسان رضوی و زائران بارگاه امام هشتم خدمت می کنم.

صاحب جمله طلایی!

اما بررسی ساده خبرنگار «انتخاب» نشان می دهد این فرد، از حامیان دو آتشه ی احمدی نژاد و صاحب جملات طلایی در حمایت از رییس جمهور وقت بوده است. او همان کسی است که گفته بود در زلزله کرمان، فقط دیواری که عکس محمود اخمدی نژاد (رییس جمهور وقت) روی آن بوده فرونریخته است!



در جملات طلایی وی در جلسه ستاد بحران استانداری کرمان پس از زلزله شهرستان ریگان، آمده است که «مردم منطقه زلزله زده از ایمان و اعتقاد بسیار بالایی برخوردار بودند. به عنوان مثال در بازرسی های ما یک منزلی مشاهده شد که سه دیوار آن در اثر زلزله فرو ریخته و یک دیوار که عکس دکتر احمدی نژاد بر آن نصب شده بود خود مردم با اعتقاد راسخ و محکم خود اذعان داشتند که رئیس جمهور محبوب و دلسوز ما خدمات فراوانی برای مردم به ویژه روستاییان انجام داده و می دهد و اعتقاد آنها بر این بود که لطف و نظر خداوند بوده که این دیوار فرو نریخته است.»

خبری که روح وزیر از آن بی اطلاع است!

در همین حال، یک منبع مطلع در دولت یازدهم به خبرنگار «انتخاب» گفت که انتشار اخبار در مورد استانداری خراسان رضوی کذب محض است.

وی گفت: ضمن احترامی که برای ایشان قائلیم، اساساً آقای نجار ، نامش در میان گزینه های استانداری خراسان رضوی نیست.

این منبع مطلع، ابراز امیدواری کرد که انتشار این اخبار، بدون اغراض خاص سیاسی بوده باشد.