اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معرفت کلام سلحشور در پاسخ به آنجلینا


جهانگیر الماسی گفت: معرفتی که در کلام سلحشور در پاسخ به آنجلینا جولی بود، وی را تحت تأثیر قرار داد و باعث شد او حتی در بازی کردن در فیلم‌هایش تغییر نگاهی داشته باشد و من از این جهت به سلحشور تبریک می‌گویم.

خبرگزاری فارس: جهانگیر الماسی کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون در آیین نکوداشت 33 سال فعالیت هنری فرج الله سلحشور که در خبرگزاری فارس برگزار شد، در سخنانی گفت: بعد از انقلاب اسلامی کارهای دینی و مذهبی بسیاری ساخته شد، اما پیش از انقلاب و در جوی که در آن زمان برپا شده بود، اگر فردی نگاه دینی و اعتقادی داشت در برخی اوقات از محافل طرد می‌شد، اما یکسری از افراد بودند که در همان زمان با پشتوانه و معارف دینی کار می‌کردند و این طرد شدن‌ها هیچ تأثیری در اعتقادات آنها نداشت که یکی از آنها فرج‌الله سلحشور بود.

وی ادامه داد: سلحشور از همان اوایل هیچ ادعایی نداشت و مثل بسیاری نیامده بود تا به شهرت و موقعیت برسد. در زمانی که خیلی از افراد هنر را ابزاری برای بهره بردن می‌دانستند، به عقیده من ایشان هیچ‌گاه به این سبک عمل نکرد و عقیده‌شان بسیار ارزشمند و قابل احترام است.

الماسی با اشاره به ماجرای بین سلحشور و آنجیلنا جولی بیان کرد: مدتی پیش در سفری که به خارج از کشور داشتم، فردی از من پرسید شما آقای سلحشور را می‌شناسی؟ ایشان چطور آدمی است؟ و من هم در پاسخ گفتم؛ او فردی است که به حرف‌هایی که می‌زند کاملاً اعتقاد دارد. به نظر من معرفتی که در کلام سلحشور در پاسخ به آنجلینا جولی بود، وی را تحت تأثیر قرار داد و باعث شد که او حتی در بازی کردن در فیلم‌هایش تغییر نگاهی داشته باشد و من از این جهت به سلحشور تبریک می‌گویم.

در پایان الماسی با اشاره مستقیم به سلحشور گفت: احساس می‌کنم ظاهر شما بسیار دلنشین شده است و مثل پدربزرگ‌های قدیم ما شده‌اید، فقط مثل آنها بداخلاق نباشید. امیدوارم به آرزوهای خود برسید و کاری را که می‌خواهید در حق مسلمان‌ها انجام دهید را به خوبی پیش برید.


ویدیو مرتبط :
چگونه سلحشور آنجلینا را چرخاند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مصطفی زمانی به اظهارات سلحشور/ مگر قرار است آنجلینا جولی در فیلم او بازی کند؟!




مصطفی زمانی

 

اما در عین حال در ارتباط با مسائل غیرسینمایی شاید با هم اختلاف نظر داشته باشیم. حتی زمانی که یوسف پیامبر را کار می‌کردیم بیشترین انتقادها را به یکدیگر داشتیم. به هر حال....

 

اصلا چرا باید در مورد آنجلینا جولی از آقای سلحشور سوال شود؟ مگر قرار است در فیلم او بازی کند یا برود فرودگاه به استقبالش؟

 

به گزارش شبکه ایران، مصطفی زمانی که امسال فیلم‌های «ملکه» و «یک عاشقانه ساده» را در جشنواره دارد و دو فیلم «جیب‌برهای خیابان جنوبی» و «پریناز» او از راهیابی به جشنواره بازماند، در گفت‌وگویی با اشاره به گریم سنگین‌اش در فیلم «پریناز» اعلام کرده است که به کسی که با وجود این گریم سنگین او را شناسایی کند جایزه خواهد داد.

 

اگر نقش «بچه خوشگل» باشد می‌روم

زمانی در خصوص چهره جدیدش در تازه‌ترین فیلم‌های خود به همشهری جوان گفته است: من برای گروه سازنده تعیین تکلیف نمی‌کنم. اگر نقش «بچه خوشگل» باشد می‌روم و آن را خوب باید بازی کنم. مثلا در «پریناز» اگر کسی فهمید نقش من چیست جایزه پیش من دارد! حدود شش ساعت و نیم زیر گریم بودم.

 

از 90 کیلو خودم را رساندم به 75 کیلو

وی در ادامه افزوده است: من اصولا کار متفاوت را دوست دارم. مثلا بین دو کار، چیزی حدود 15 کیلوگرم اضافه وزن داشتم، حدود 45 روز برای کار دومم زمان داشتم و از 90 کیلو خودم را رساندم به 75 کیلو. چون می‌خواستم دو کار متفاوت را به نمایش بگذارم.

 

این خبرنگاران هستند که شیطنت می‌کنند

این بازیگر در ادامه پیشنهاد بازی در یک پروژه عظیم کشور ترکیه خبر داده و در واکنش به نظریات اخیر سلحشور در باره اوضاع سینما و بازیگران زن ایران اظهار داشته است: به آقای سلحشور به لحاظ این‌که من و آرزوهای بزرگ من را جهت دادند مدیونم و به لحاظ دینی که به گردن من دارند دوستشان دارم. اما در عین حال در ارتباط با مسائل غیرسینمایی شاید با هم اختلاف نظر داشته باشیم. حتی زمانی که یوسف پیامبر را کار می‌کردیم بیشترین انتقادها را به یکدیگر داشتیم. به هر حال به قول قدیمی‌ها قبله یک‌طرفیم. من معتقدم گاهی این خبرنگاران هستند که شیطنت می‌کنند.

 

مگر قرار است در فیلم او بازی کند یا برود فرودگاه به استقبالش؟

زمانی در بخش دیگر گفته‌های خود افزوده است: اصلا چرا باید در مورد آنجلینا جولی از آقای سلحشور سوال شود؟ مگر قرار است در فیلم او بازی کند یا برود فرودگاه به استقبالش؟ شما خبرنگاران با توجه به اینکه ایشان صراحت لهجه زیادی دارند می‌روید سراغش تا جو خبری و بلوا راه بیفتد. باید ببینید بنیاد این‌گونه مسائل کجاست. سلحشور آدمی است که راحت آن چیزی که می‌داند درست است را بدون مشورت بازگو می‌کند. شاید او در فضایی بزرگ شده و یاد گرفته که با فضای کلی سینما متفاوت است و ممکن است گاهی نظریه‌های عده‌ای را دلخور کند. من قضاوت کردن درباره آدم‌ها را دوست ندارم. البته فکر می‌کنم ایشان نامه عذرخواهی نوشتند که در آن قید کرده‌اند که منظورشان همه بازیگران زن نبوده.... /  inn.ir