اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«معجزه» رضا صادقی منتشر شد


رضا صادقی، هنرمند مطرح موسیقی پاپ ایران قطعه ای به نام «معجزه» با شعری از حمیدرضا صمدی نو ملودی و تنظیم بابک زرین اجرا و در برنامه «اینجا شب نیست» از شبکه رادیویی جوان منتشر کرده است.

تماشا: رضا صادقی، هنرمند مطرح موسیقی پاپ ایران قطعه ای به نام «معجزه» با شعری از حمیدرضا صمدی نو ملودی و تنظیم بابک زرین اجرا و در برنامه «اینجا شب نیست» از شبکه رادیویی جوان منتشر کرده است.



صادقی که این روزها به شدت درگیر آلبوم جدیدش است، در چند ماه گذشته هیچ گفت و گویی را با رسانه ها انجام نداده و به نظر می رسد در سکوت کامل خبری، در پی اتفاقات و غافلگیری های بزرگی برای مخاطبانش است. او به دلیل تمام شدن قراردادش با شرکت ایران گام هنوز مبادرت به برگزاری کنسرت نکرده و در پی توافق با تهیه کننده های جدید بازار موسیقی کشور است.


ویدیو مرتبط :
رضا صادقی...معجزه!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلبوم جدید رضا صادقی منتشر می‌شود



آلبوم جدید رضا صادقی منتشر می‌شود

آلبوم جدید رضا صادقی با عنوان «بی‌خداحافظی» منتشر خواهد شد.

رضا صادقی در آلبوم جدید خود، چهار قطعه از موسیقی‌های فیلم «بی‌خداحافظی» و 5 قطعه جدید گنجانده است، كه به زودی وارد مرحله اخذ مجوز خواهد شد.

همچنین رضا صادقی اعلام كرده است كه مسوولیت پخش این آلبوم را هنوز هیچ شركتی بر عهده نگرفته است.

آلبوم آخر رضا صادقی «دیگه مشكی نمی‌پوشم» نام داشت، كه در سال گذشته توسط شركت ایران گام منتشر شده بود./فرارو