اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معترضان افسر پلیس را آتش زدند! +عکس


افراد خشمگین در جریان تظاهراتی در پرو، یک افسر پلیس را به آتش کشیدند.

خبرگزاری تسنیم: در جریان این تظاهرات که در استان «سانتا» پرو برگزار شد، معترضان خشمگین با ریختن بنزین بر روی افسر پلیس، وی را آتش زدند.

تصاویر منتشر شده از این حادثه نشان می دهد افسر آتش گرفته که سراسیمه به دنبال خاموش کردن شعل های آتش است، توسط همکارانش از مرگ حتمی نجات می یابد.

معترضان افسر پلیس را آتش زدند! +عکس

معترضان افسر پلیس را آتش زدند! +عکس


ویدیو مرتبط :
خربازی افسر پلیس در روسیه سوارکاری پلیس خر سواره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معترضان قطیف، اتوبوس آتش زدند +عکس


معترضان به اعدام شیخ باقر النمر در شهر قطیف در شرق عربستان، به خیابان‌ها آمدند و آنطور که تصاویر نشان می‌دهد، یک دستگاه اتوبوس را به آتش کشیدند.

خبرگزاری فارس: معترضان به اعدام شیخ باقر النمر در شهر قطیف در شرق عربستان، به خیابان‌ها آمدند و آنطور که تصاویر نشان می‌دهد، یک دستگاه اتوبوس را به آتش کشیدند.

با توجه به انتشار تصاویر کاروان خودروهای زرهی که امروز راهی قطیف بوده‌اند، انتظار می‌رود که نیروهای امنیتی با معترضان درگیر شوند.

هنوز خبری از تعداد بازداشتی‌های احتمالی مخابره نشده است.

معترضان قطیف یک اتوبوس را آتش زدند +عکس

معترضان قطیف یک اتوبوس را آتش زدند +عکس