اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برکنار شد



خبار ,اخبار بین الملل ,دنی دانون

 

اخبار بین الملل - معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برکنار شد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دنی دانون، معاون وزیر جنگ این رژیم را به دلیل انتقاد آشکار از برخی تصمیمات اسرائیل از زمان آغاز تهاجمش به نوار غزه، از سمت خود برکنار کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، به گفته برخی مسئولان اسرائیلی، موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از مدت ها پیش دانون را به حاشیه رانده بود.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الآن، دانون روز سه شنبه در سخنانی اعلام کرد: ما در این جنگ شکست خوردیم و بنیامین نتانیاهو باید استعفا دهد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرده که در صورت عدم موافقت جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با طرح پیشنهادی مصر برای آتش بس در نوار غزه، دامنه حملات ارتش صهیونیستی به غزه افزایش خواهد یافت. 

اخبار بین الملل - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
چرت و پرت های جدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عقب نشینی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی؛ دنبال جنگ با ایران نیستیم



 

 

 

 

عقب نشینی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی؛ دنبال جنگ با ایران نیستیم

 

 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی صبح امروز در گفتگویی کوتاه ادعا کرد: اسرائیل خوشحال خواهد بود اگر تحریمهای بین المللی و گامهای دیپلماتیک بتواند اهداف هسته ای ایران را تحت تاثیر قرار دهد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، "ایهود باراک" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنج شنبه) در گفتگو با رادیو "ریشت بیت" اظهارداشت: اسرائیل خوشحال خواهد بود اگر تحریمهای بین المللی و گامهای دیپلماتیک بتواند اهداف هسته ای ایران را تحت تاثیر قرار دهد.

وی افزود: البته ارتش اسرائیل به دنبال جنگ با ایران نیست. وی درباره انفجار اخیر در تهران نیز اظهار داشت: ما از هر گونه مانعی که در برابر برنامه هسته ای ایران ایجاد شود، استقبال می کنیم.

اظهارات اخیر ایهود باراک در حالی مطرح می شود که تحلیلگران منطقه معتقدند تهدیدات گاه و بیگاه رژیم صهیونیستی علیه ایران تنها بازخورد داخلی برای صهیونیستها داشته و عملا هرگز به اجرا در نمی آید. بر این اساس، مقامات تل آویو در نظر دارند با این اظهارات روحیه ضعیف صهیونیستهای ساکن سرزمینهای اشغالی را تقویت کنند.../خبرگزارى مهر