اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معاون رئیس جمهور: احمدی ن‍ژاد به 9 پرونده اش پاسخ دهد، مناظره پیشکش



اخبار,اخبارسیاسی ,مناظره احمدی نژاد با روحانی

 

اخبار سیاسی - معاون رئیس جمهور:

احمدی ن‍ژاد به 9 پرونده اش پاسخ دهد، مناظره پیشکش

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: آقای احمدی نژاد به جای این که می خواهند مناظره کنند، رعایت حقوق مردم را بکنند و به 9 پروند ای که در دادگاه برایشان تشکیل شده پاسخ دهند، مناظره پیشکش شان.

حجت الاسلام و المسلمین «مجید انصاری» درباره دعوت احمدی نژاد از رییس جمهوری برای مناظره اظهار داشت: من هم در رسانه ها این خبر را دیدم که آقای احمدی ن‍ژاد تقاضای مناظره مستقیم با آقای دکتر روحانی داشتند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری ادامه داد: در این ارتباط باید به چند نکته اشاره کرد؛ نخست این که وقتی خودشان رییس جمهور بودند، ده ها نفر تقاضا کردند که با ایشان مناظره کنند و ایشان نپذیرفتند؛ وقتی خودشان آن زمان تقاضای مناظره افراد را نپذیرفتند چگونه انتظار دارند که اکنون بقیه بپذیرند.

انصاری افزود: خاطرم هست وقتی ایشان شهردار بودند، همیشه از رییس دولت (آقای خاتمی) تقاضا می کردند که شهردار هم در جلسات هیات وزیران شرکت کند، خداوند شرایط را مقدر کرد که خودشان رییس جمهور شدند و بعد از آن وقتی شهردار هر چه از ایشان تقاضا می کرد که من در دولت شرکت کنم، نمی پذیرفتند.

وی خطاب به آقای احمدی نژاد، گفت: چطور است که وقتی خودتان شهردارهستید دوست دارید که به شما اجازه دهند در جلسات دولت شرکت کنید، ولی وقتی رییس جمهور می شوید به شهردار چنین اجازه ای نمی دهید؟

وی ادامه داد: همین حرف را اکنون باز باید به آقای احمدی نژاد گفت؛ در زمان ریاست جمهوری شما، ده ها نفر تقاضا و اعلام کردند که آماری که آقای احمدی نژاد در مورد اشتغال، تورم و غیره اعلام می کند خالی از واقعیت است و اجازه دهید که با وی درباره این موضوع ها مناظره کنیم که نپذیرفتند.

انصاری اظهار داشت: موضوع دوم که باید به آن اشاره کرد این است که آقای احمدی ن‍‍ژاد اکنون مثل بقیه مردم، یک شهروند معمولی است، چطور به خودش اجازه می دهد با رییس جمهوری که امروز دنیا را با ابتکار عمل خود به تعجب کشانده است، خود را همتا بداند و تقاضای وقت مناظره کند؟ چطور این حق را به خود می دهند در حالی که خودشان در زمان ریاست جمهوری این حق را به کسانی که حتی در کشور مسوولیت داشتند، ندادند؟

وی افزود: سومین نکته این است که مردم از مناظرات ایشان هنوز رنجیده خاطر هستند و به نظر من عامل شروع بحث های سالهای بعد از 88 آقای احمدی ن‍ژاد و مناظراتش و عبارت «بگم بگم » هایش است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: مردم هنوز از او بسیار رنجیده خاطرند و می دانند از اظهار هیچ حرفی ابایی ندارد؛ یعنی هر سخنی اعم از تهمت، افترا و دروغ را به راحتی به زبان می آورد و با سخنان خود جامعه را به تشنج خواهد کشاند.

وی تصریح کرد: بنابراین، ایشان سابقه خوبی در مناظرات ندارد و برداشت عمومی و دوستانی که هنوز از سال 88 از او رنجیده خاطر هستند، این است وقتی ایشان می خواهد به مناظره بیاید، اصلا مثبت نیست.

وی ادامه داد: ایشان از روش های غیراصولی در مناظره استفاده می کنند؛ هر چیز یک مبنا دارد؛ مبنا این است که وقتی یک شخص می خواهد حرفی بزند باید اول سندش را ارائه کند و بعد حرفش را بزند در حالی که ایشان اول حرفش را می زند و می گوید بعدا سندش را می آورم.

انصاری افزود: همچنین باید آن سند معتبر باشد؛ مثلا ایشان عکس خانم کاندیدا را در مناظره آورده بودند و می گفتند که بگم ؟ بگم؟ اما وقتی نگاه می کردیم مشاهده می شد که آن برگه ای که دست ایشان است، تنها یک عکس بوده و هیچ سندی در کار نیست.

معاون پارلمانی رییس جمهوری اظهار داشت: ایشان خاطر همه از جمله مقام معظم رهبری را در جلسه استیضاح وزیر کار (آقای شیخ الاسلامی) رنجیده کردند که نواری جعلی منتسب به برادر آقای لاریجانی را به صحن مجلس آورد و از تریبون مجلس، فیلمی را که همه آن غیرواقعی و جعلی بود، نشان داد.

وی ادامه داد: در آن زمان، باز هم خاطر مردم را مکدر کرد و دو رییس قوه مقننه و قضاییه را بی دلیل به باد اتهام، توهین و افترا قرار داد.

انصاری تاکید کرد: بنابراین آقای احمدی ن‍ژاد، سابقه خوبی برای مناظره ندارند؛اگر هندوانه سربسته ای می بود ممکن بود مردم ندانند که در آن چیست، ولی مردم، تاریخ و دنیا می دانند که ایشان در مناظرات رعایت هیچ اصلی از اصول اخلاقی و انسانی را نمی کنند.

وی تصریح کرد: مناظره با آقای احمدی ن‍ژاد، مناظره نخواهد بود بلکه یک جلسه تهمت، افترا و فحاشی همراه با ارائه اسناد جعلی و تحریف شده خواهد بود.

در پی ارائه گزارش حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری از عملکرد صد روزه دولت خود، «محمود احمدی نژاد» رییس جمهوری سابق امروز (سه شنبه) با ارسال نامه ای، روحانی را به مناظره دعوت کرد.

اخبار سیاسی -ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
پاسخ احمدی ژاد به سوالات خبرنگاران در گفتوگوی تلویزیونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روزنامه دولت، علی مطهری را تمسخر کرد+ :حرفهای مطهری در مورد رئیس جمهور یعنی اینکه احمدی ن‍ژاد دین ندارد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

روزنامه دولت، علی مطهری را تمسخر کرد+ ایران:حرفهای مطهری در مورد رئیس جمهور یعنی اینکه احمدی ن‍ژاد دین ندارد

 در پی اظهارات علی مطهری نماینده تهران،در جلسه دیروز مجلس که در آن به سیاستهای فرهنگی دولت حمله شد و شخص رئیس جمهور مورد انتقاد قرار گرفت، روزنامه ایران به تمسخر وی پرداخت.

روزنامه ایران در مطلبی نوشت:

خدا رو شکر که احمدی‌نژاد هست و الا مشخص نبود بعضی از این بیماران رو چطور باید درمون می‌کردیم. آخه روانپزشکان به این مریض‌ها توصیه کردن هر وقت دلشون درد اومد یا جاییشون سوخت، به احمدی‌نژاد بد و بیراه بگن. مثلاً یکی میاد میگه احمدی‌نژاد تحت‌تأثیر جن و ... قرار داره - یکی میگه احمدی نژاد لیبراله. البته یه نفر داریم که حالش خیلی‌خیلی بده و جدیداً گفته که احمدی‌نژاد باید کلوپ شبانه و کاباره و ... تأسیس کنه. البته بازهم تأکید می‌کنم که گفتن این جملات به رئیس‌جمهور به هیچ وجه توهین محسوب نمی‌شود! ولی اگه به ابروی بالای چشم برخی دیگه اشاره شود، توهین بوده و برخوردهای شدید خواهد شد!

تصور کنید «وکیل‌الدوره» ما بره و کاباره راه بندازه:

حاضرین در کاباره: فلانی باید برقصه

(‌چند بار تکرار)

رئیس کاباره بعد از خوردن ...: این کارای من بر اثر یک سوء‌تفاهم بود! تقصیر احمدی نژاده که نوشابه رو گرون کرده و ما مجبوریم از این کارا بکنیم!

رئیس کاباره در جمع هواداران خود: لطفاً بتمرگید سر جاتون تا خواننده ترانشو بخونه!.

سؤال رئیس کاباره از رئیس‌جمهور: بودجه‌های فرهنگی را به جای اینکه به هنرمندان فاسد و بی دین و.... بدهید صرف کاباره من کنید! کاری نکن که استیضاحت کنم! تو که این همه سفر استانی میری، چرا یه بار به کاباره من سر نمی‌زنی؟

در پی تجمع جمعی از مردم در اعتراض به راه‌اندازی کاباره: برید گم‌شید اراذل و اوباش ساندیس خور. مگه نمیدونید من کیم! من بزرگ زاده‌ام! برید گم‌شید لیبرال‌های .... (سانسور شدید)

 

در پی برخورد نیروی انتظامی با کاباره: شب گذشته گروه فشار به یک مراسم شادی! حمله و جلوی یک اکس پارتی آرام را گرفت! به اعتقاد من فتنه بزرگ همین حمله به کاباره بود و باید با عاملان این حمله برخورد شود! حوادث بعد از انتخابات یک سوء تفاهم بود!

 

روزنامه ایران در یادداشتی به سخنان علی مطهری در انتقاد از سیاستهای فرهنگی دولت و رئیس جمهور حمله کرد و نوشت:


*آنچه بر رئیس جمهور ارزشی و مکتبی سال‌های اخیر انقلاب اسلامی گذشته است، حقیقتاً داستانی ملال‌آور و غم‌انگیز است که خاطره مظلومیت بزرگان تاریخ تشیع را آن هم در دوران حاکمیت اسلام بر ذهن‌ها تداعی می‌کند. رئیس جمهوری که با شعار پایبندی به ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های والای امام خمینی(ره) به میدان پا نهاد .

 

*در میان تمام آنچه در یک سال گذشته بر ملت ایران و منتخب شجاعشان گذشته، اظهارات روز گذشته علی مطهری فرزند شهید بزرگوار انقلاب و پاره تن امام امت حکایتی دیگر دارد.

فرزندی که فقط یدک‌کش نام پدر بزرگوارش است، هرچند مدت‌ها است بی‌ادبی، بی‌اخلاقی و بی‌تقوایی خود در مواجهه با دولت و رئیس جمهور را ثابت کرده اما آنچه در بیان روز گذشته او گذشت، حاکی از پروژه بسیار خطرناکی است که به فازهای آخر نزدیک می‌شود.

 

*کافی است در کنار توجه به سخنان شرم‌آور مطهری، به سکوت مطلق نمایندگان حاضر در جلسه روز گذشته مجلس نیز توجه شود تا میزان تأثیرگذاری عملیات روانی اخیر بر ذهن خواص جامعه مشخص گردد.

 

*مطهری روز گذشته ضمن آن که احمدی‌نژاد را به تحریک جنسی جامعه متهم و از حزب‌اللهی‌ترین رئیس جمهور سال‌های اخیر ایران اسلامی خواست کاباره‌ها و کلوپ‌های شبانه را در کشور راه بیندازد، در اظهاری بسیار خطرناک گفت: «احمدی‌نژاد و مشایی مسئله حجاب را قبول ندارند و مخالف نظریه اسلام در مورد حجاب هستند.»

 

*این جملات در واقع به این معنا است که احمدی‌نژاد به واسطه عدم اعتقاد به حجاب، هیچ اعتقادی به احکام شرعی اسلام عزیز ندارد و به نوعی از دین خارج شده است و این همان نکته‌ای است که قبل از این توسط افرادی دیگر از جمله محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس هشتم البته با استفاده از ادبیات جریان موهوم انحرافی مطرح شده بود.

 

*این یعنی از این پس نه جریان موهوم انحرافی که شخص رئیس جمهور باید به راحتی مورد هجوم قرار بگیرد و هواپیمای دوران ریاستش به سلامت به زمین ننشیند./خبرآنلاین