اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معاون دوم بغدادی به هلاکت رسید + عکس



معاون دوم سرکرده گروه تروریستی داعش در حمله هوایی ارتش عراق در غرب الانبار به هلاکت رسید.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به گزارش تسنیم به نقل از المسله، ستاد رسانه جنگی عراق امروز شنبه گفت که «عاصی علی محمد ناصر العبیدی» معاون دوم ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در حمله هوایی ارتش عراق در منطقه "بروانه" در غرب الانبار کشته شده است.

یک منبع گفت که عاصی العبیدی جزو نیروهای ویژه گارد ریاست جمهوری در زمان صدام بود و امیدوار بود که به منصب وزیر دفاع در گروه تروریستی داعش برسد.

العبیدی همچنین یکی از زندانیان فراری از زندان ابوغریب بود.

ستاد رسانه جنگی عراق چند روز قبل از هدف قرار گرفتن سرکرده‌های برجسته داعش در استان الانبار از جمله «ابومحمد العدنانی» سخنگوی داعش در حمله هوایی ارتش عراق خبر داده بود.

 

اخبار بین الملل - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
معاون صدام(عزت الدوری)به هلاکت رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ملکه زیبایی داعش به هلاکت رسید+عکس



اخبار بین الملل - ملکه زیبایی داعش به هلاکت رسید+عکس

دختر بوسنی‌الاصل مقیم اتریش که چند ماه پیش به داعش پیوسته بود و از زیبایی او برای جذب تروریست‌ها سوء‌استفاده می‌شد، به طرز مشکوکی به درک واصل شد.

سایت جبهه جهانی مستضعفین نوشت: ملکه زیبایی داعش به طرز مشکوکی در سوریه به درک واصل شد.

سایت خبری "بوابة فیتو" مصر در این باره گزارش داد؛ "سامرا کیزونوفیتش" دختر زیبای بوسنی‌الاصل مقیم اتریش که چند ماه پیش به داعش پیوست، جان خود را از دست داد.

سامرا به همراه دوستش " سابینا سیلموفیتش" حدود 6 ماه پیش گم شدند و بعد مشخص شد که این دو از طریق ترکیه به شمال سوریه رفته و به گروهک تروریستی داعش پیوسته‌اند.

داعش به دلیل زیبایی این دو دختر از آنان به منظور به دام انداختن جوانان و جذبشان از طریق شبکه‌های اجتماعی سوءاستفاده می‌کرد.

گفتنی است چگونگی مرگ این زن داعشی تاکنون اعلام نشده است و مشخص نیست در درگیری کشته شده است و یا از طریق بیماری جان داده و یا اینکه خودکشی کرده باشد.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 اخبار بین الملل - فارس