اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معاون اول روحانی امشب در تلویزیون


اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری شامگاه امشب (یکشنبه) با حضور در برنامه زنده تلویزیونی گفت وگوی ویژه خبری به تشریح نحوه اجرای اقتصاد مقاومتی و فاز دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه ها می پردازد.

خبرگزاری ایرنا: اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری شامگاه امشب (یکشنبه) با حضور در برنامه زنده تلویزیونی گفت وگوی ویژه خبری به تشریح نحوه اجرای اقتصاد مقاومتی و فاز دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه ها می پردازد.

برنامه زنده تلویزیونی گفت و گوی ویژه خبری، پس از خبر ساعت 22 و 30 دقیقه شبکه دو سیما پخش می شود.

جهانگیری در گفت و گوی ویژه خبری امشب برنامه های اقتصادی دولت به ویژه نحوه اجرایی کردن سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی و اجرای گام دوم قانون هدفمند سازی یارانه ها را مطرح می کند.

معاون اول رییس جمهوری صبح دوشنبه نیز با حضور در استانداری تهران در نشست شورای اداری استان که با هدف بررسی مشکلات عمومی تهران همچون ترافیک، آلودگی هوا و حمل و نقل عمومی برگزار می شود، شرکت می کند.


ویدیو مرتبط :
افشاگر اسامی 99 نفر، معاون امروز آقای روحانی است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

3 وزیر پیشنهادی روحانی امشب در تلویزیون


سه وزیر پیشنهادی حسن روحانی رئیس جمهور امشب به تلویزیون می آیند.

عصر ایران:  سه وزیر پیشنهادی حسن روحانی رئیس جمهور امشب به تلویزیون می آیند.

علی طیب نیا گزینه پیشنهادی برای وزرات اقتصاد و دارایی ، بیژن نامدار زنگنه گزینه پیشنهادی برای وزارت نفت و محمود حجتی گزینه پیشنهادی برای وزرات کشاورزی میهمان برنامه پایش امشب (یکشنبه شب) هستند.

پخش برنامه پایش، پس از یک ماه تعطیلی به مناسبت ماه مبارک رمضان، از امشب از سرگرفته و مطابق معمول، یکشنبه ها ساعت 23 از شبکه یک پخش می شود.

در برنامه امشب 3 گزینه  روحانی برای تصدی وزارت خانه های اقتصادی دولت یازدهم برنامه های خود را در سیما تشریح می کنند و به سوالات بینندگان پاسخ می دهند.

علاقمندان می توانند از ظهر یکشنبه سوالات خود درباره این سه وزیر پیشنهادی را برای طرح در پایش امشب به 30000111 پیامک کنند.

نظرسنجی پیامکی درباره احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی

 
 سوال نظرسنجی برنامه پایش امشب به این شرح است : ‫آیا با احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی موافق هستید؟ 1.بله  2.خیر
 
علاقمندان به شرکت در نظرسنجی این برنامه می توانند از ظهر یکشنبه عدد گزینه مورد نظر را  به 30000111 پیامک کنند.