اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معاون اول احمدی نژاد: اعتراض دارم


محمدرضا رحیمی در حاشیه مراسم ختم مادر آیت الله هاشمی شاهرودی در پاسخ به سوالی درباره این که آیا به حکم صادر شده برای محکومیتش اعتراض خواهد کرد یا خیر؟ گفت: به این حکم اعتراض خواهم کرد و وقت قانونی برای این کار را دارم.

خبرگزاری میزان: معاون اول دولت دهم درباره صدور حکم محکومیتش از سوی قوه قضائیه و ابلاغ این حکم به وی گفت: این حکم به بنده ابلاغ شده است و هنوز اعتراضی به آن نکرده ام.

محمدرضا رحیمی در حاشیه مراسم ختم مادر آیت الله هاشمی شاهرودی که صبح امروز در مسجد ارک برگزار شد در پاسخ به سوالی درباره این که آیا به حکم صادر شده برای محکومیتش اعتراض خواهد کرد یا خیر؟ گفت: به این حکم اعتراض خواهم کرد و وقت قانونی برای این کار را دارم.

او گفت: اتهامات وارد شده به خود را قبول ندارم و در این خصوص مستنداتی دارم که امروز در مصاحبه با یکی از رسانه ها آنها را ارائه خواهم کرد.

معاون اول دولت دهم در خصوص تشکیل جلسات انتخاباتی دولت دهم گفت: تاکنون جلسه ای نداشته ایم و هنوز این جلسات که به آن اشاره کردید آغاز نشده است.


ویدیو مرتبط :
بازداشت معاون احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش به اعتراض معاون اول احمدی نژاد


غلامحسین اسماعیلی ذرباره اعتراض محمدرضا رحیمی معاون اول دولت قبل به اعلام حکم مجازاتش از سوی سخنگوی دستگاه قضا نیز گفت: سخنگوی قوه قضاییه بدون ذکر جزئیات و مشخصات اقدام به اعلام رای کرد که این موضوع ایرادی ندارد.

خبرگزاری مهر: رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: هنوز محکومیت شهرام جزایری به پایان نرسیده است.

غلامحسین اسماعیلی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاون حقوقی قوه قضاییه در پاسخ به پرسشی در خصوص در دسترس بودن آدرس و تلفن مسئولان نظام در سایت مخابرات اظهار داشت: باید بررسی شود در برخی خدمات مشخصات شخصی افراد تا چه حد در دسترس قرار می گیرد و اگر مشخصاتی که نباید اعلام شود در این خدمات اعلام شود موضوع مورد بررسی قرار گرفته و از آن جلوگیری می شود.

وی درباره اعتراض محمدرضا رحیمی معاون اول دولت قبل به اعلام حکم مجازاتش از سوی سخنگوی دستگاه قضا نیز گفت: سخنگوی قوه قضاییه بدون ذکر جزئیات و مشخصات اقدام به اعلام رای کرد که این موضوع ایرادی ندارد. در برخی موارد اصحاب رسانه اعلام یک خبر از سوی مقام قضایی را تبدیل به تصریح می کنند که این موضوع با آنچه مقام قضایی اعلام کرده، متفاوت است.

اسماعیلی درباره زمان آزادی شهرام جزایری نیز گفت: هنوز دوره محکومیت وی به پایان نرسیده است.