اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معاون امور مسافری راه‌آهن: ۴۰ درصد از بلیت های نوروزی باقی مانده است



 

بلیت , بلیت قطار

 

معاون امور مسافری راه آهن با اشاره به اینکه ۴۰ درصد از بلیت های نوروزی باقی مانده است، گفت: در صورت ورود واگن های جدید احتمال افزایش ظرفیت در مسیرهای پرتقاضا وجود دارد.

منصور عرب یار محمدی معاون امور مسافری راه آهن در گفت وگو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینكه برای ایام نوروز ۹۱ حدود یك میلیون و ۷۰۰ هزار صندلی ظرفیت ایجاد شده است، گفت: در فروش اینترنتی در محور شمال – شمال غرب ۶۸ درصد، جنوب – جنوب شرق ۶۰ درصدو خراسان ۶۴ درصد ظرفیت باقی ماند.

وی با بیان این كه ظرفیت در نظر گرفته برای فروش اینترنتی جدا از سهمیه فروش بلیت به صورت حضوری بوده است، تصریح كرد: پس از آغاز فروش سراسری بلیت قطار، سهمیه فروش اینترنتی به سهمیه فروش حضوری افزوده شد.

یارمحمدی ادامه داد: در فروش سراسری حدود ۳۳ درصد از ظرفیت محور جنوب شرق، ۵۱ درصد از محور شمال – شمال غرب و ۵۰ درصد از ظرفیت خراسان در فروش حضوری باقی مانده است.

معاون امور مسافری راه آهن در ادامه با بیان این كه ۴۰ درصد از بلیت ها در كل شبكه باقی مانده است، اظهار كرد: انتظار می رود تا ۲۴ اسنفد ماه كلیه بلیت های موجود نیز فروخته شود.

وی در ادامه با اشاره به این كه ظرفیت در حد توان بخش ریلی تعیین شده است، اضافه كرد: در صورت ورود قطارهای جدید تا پایان سال ظرفیت در مسیرهای پر تقاضا مانند تهران – مشهد ایجاد می شود.

یارمحمدی با اشاره به اینكه در مسیر تهران – شیراز نیز در روزهای شنبه، تا سه شنبه تردد صورت می گیرد، گفت: روزهای چهارشنبه نیز تردد قطار از شیراز به مشهد صورت می گیرد.

وی در ادامه با بیان این كه سرعت قطار در این مسیر مناسب است، گفت: پیش بینی می كنیم ظرفیت این مسیر در ایام نوروز نیز تكمیل شود.... /  خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
عنایت ائمه و شهدا/عظمت شهدا/جاده مانده است و من و این سر باقی مانده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۴۰ هزار بلیت دربی باقی مانده است


۴۰ هزار بلیت دربی در فاصله ۶ روز مانده به این بازی باقی مانده است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، بلیت فروشی برای دربی به شکل الکترونیک از روزهای گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد. تا این لحظه تعداد 40 هزار و 935 بلیت باقی مانده  که با نزدیک‌تر شدن به زمان دربی، پیش بینی می‌شود این عدد با سرعت کاهش یابد.

طبق اعلام دست‌اندرکاران فروش بلیت مسابقات فوتبال، در حال حاضر خریداری بلیت دربی تنها توسط دارندگان کارت عضویت یا همان کارت بلیت الکترونیک دائم میسر است. بلیت‌ها برای جایگاه غرب، روبروی جایگاه طبقه اول، پشت دروازه‌ها و طبقه دوم به ترتیب 15 هزار، 8 هزار و 500، 7 هزار و 5 هزار تومان خواهد بود. هزینه دریافت این کارت‌ها نیز 5000 تومان است که تنها یک بار پرداخت می‌شود.

نرخ بلیت برای افرادی که این کارت را نداشته باشند و با کارت ملی اقدام به خرید کنند نیز طبق همان ترتیب یاد شده، 18 هزار، 11 هزار، 9 هزار و 7 هزار تومان است که البته هنوز امکان انجام آن برای دربی فراهم نشده است و در این ارتباط با توجه به استقبال دارندگان کارت‌های عضویت پس از بازی ایران و کره جنوبی تصمیم‌گیری خواهد شد.

در سایت فروش بلیت الکترونیک آمده است: افرادی که نسبت به خرید کارت دائمی اقدام می‌کنند برای دریافت کارت‌های خود می‌توانند به مجموعه درفشی‌فر، کمپ ناصر حجازی و ورودی‌های غربی و شرقی ورزشگاه آزادی در روز برگزاری بازی‌ها مراجعه کنند. در این ارتباط مسئولان شرکت افق سبز اعلام کردند که برای این منظور، دفتر جمعیت حامیان هواداران فوتبال، روبروی ورودی مجموعه ورزشی شیرودی در مرکز شهر نیز در نظر گرفته شده و قرار است برای دسترسی آسانتر اهالی شرق تهران، امکان ارائه کارت‌ها به متقاضیانی که از طریق سامانه اقدام کرده‌اند در ورزشگاه تختی نیز فراهم شود.

همچنین اعلام شد؛ متقاضیان تا ساعت 17 روز شنبه یکم آذر فرصت دارند در صورت ثبت نام با مراجعه به این مراکز، کارت‌های خود را دریافت کنند و البته در صورت خریداری بلیت از طریق این کارت‌ها، تنها با در اختیار داشتن آنها، امکان ورود به ورزشگاه را وجود دارد. پس تا زمانی که کارت خود را دریافت نکرده‌اید از خریداری بلیت از طریق کد 16 رقمی این کارت‌ها اقدام نکنید.

همچنین در صورت باز شدن سیستم خریداری بلیت بازی از طریق کارت ملی برای دربی، تماشاگران تنها با کارت ملی و ارائه آن به بارکدخوان مستقر در وروردی ورزشگاه امکان ورود خواهند داشت.

طبق آخرین اعلام، در حال حاضر جایگاه غربی ورزشگاه آزادی فقط 660 جای خالی دارد و جایگاه شرقی (روبروی جایگاه) نیز امکان جذب 2000 تماشاگر را خواهد داشت و جایگاه پشت دروازه‌های طبقه اول نیز نزدیک به 11 هزار و 500 جای خالی دارد.

هواداران پرسپولیس برای تهیه بلیت بازی‌ها می‌توانند از طریق سایت footballetiket.ir یا درگاه این سامانه در سایت سازمان لیگ اقدام کنند.

استقلال و پرسپولیس از ساعت 18 یکشنبه 2 آذر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.