اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معاون احمدی‌نژاد ممنوع الخروج شد



معاون احمدی‌نژاد ممنوع الخروج شد

یکی دیگر از اعضای حلقه انحرافی ممنوع الخروج شد

رئیس پیشین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری که به تازگی قصد خروج از كشور را داشته متوجه شد که ممنوع‌الخروج شده است.

به گزارش جهان، جلوگیری از خروج رئیس پیشین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و یکی از فعالان حلقه انحرافی دولت دهم، به دلیل وجود موارد اتهامی تازه ای است که در دستگاه قضایی علیه وی مطرح شده است و به احتمال زیاد در آینده نزدیک بازداشت خواهد شد.

وی پیش از این به دلیل اتهاماتی در حوزه مسائل مالی و موضوعات دیگر، بازداشت شده بود كه با واسطه‌هایی مورد عفو قرار گرفت.

از سویی اکنون روشن شده‌ است كه وی در آن مقطع با بازپرس خود تبانی كرده است. اعلام نظر بازپرس در خصوص اینكه اتهامات وارده متوجه وی نیست، احمدی‌نژاد را بر آن داشته بود تا با مراجعه به رئیس قوه قضائیه وقت و استناد به نظر بازپرس اینگونه القا نماید که برای فشار بر دولت، وی را متهم کرده‌اند.

جهان نیوز

 


ویدیو مرتبط :
کیروش ممنوع الخروج شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سخنان متفاوت معاون احمدی نژاد درباره شمشیر اعراب، زرتشت و زنای ممنوع


معاون رییس جمهور در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل میراث فرهنگی تهران، جهانی شدن را یک دروغ بزرگ خواند و گفت: کاپیتالیست آمریکایی می‌خواهد این جهانی شدن را محقق کند و محقق هم نخواهد شد.

معاون رییس جمهور در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل میراث فرهنگی تهران، جهانی شدن را یک دروغ بزرگ خواند و گفت: کاپیتالیست آمریکایی می‌خواهد این جهانی شدن را محقق کند و محقق هم نخواهد شد.

 روح الله احمد زاده کرمانی صبح دیروز در مراسم تودیع محمد ابراهیم لاریجانی و معارفه فراهانی در میراث فرهنگی استان تهران گفت: نماد یکتا پرستی زرتشتیسم بوده است.

در قوانین اساسی کشورهای به ظاهر متمدن اسمی از اسلام نیست با اینکه معادل 1.4 میلیارد نفر مسلمان وجود دارد ما 30 سال قبل انقلاب کردیم و زرتشتیسم در قوانین را به رسمیت شناختیم.

وی ادامه داد: در دوره‌هایی که بشر رب‌النوع را می‌پرستید در ایران اثری از رب‌النوع نبوده و همواره ارتباط ما با آسمان و وحدانیت بوده است.

احمدزاده کرمانی با تاکید بر اینکه معرفت به اهل بیت امروز در ایران زیاد است، گفت: این معرفت در خاستگاه وحی مهجور است و معرفت به اهل‌بیت در کمترین حد است. چه می‌شود درخاستگاه عجمان، عربیت حذف می‌شود و اسلام اهل بیت حلول پیدا می‌کند؟

وی ادامه داد: اسلام با شمشیر اعراب به ایران وارد شد و عربیت حذف شد و ایران اهل بیت ماندگار شد.

هم ایران به اسلام خدمات داد و هم اسلام به ایران. وی با اشاره به اینکه آمریکا و کشورهای غربی با اظهاراتشان فکر می‌کنند که ایران افغانستان است و می‌خواهند حمله کنند، گفت: در طول تاریخ هر کسی که به ایران حمله کرد مضمحل شد.

احمدزاده کرمانی تصریح کرد: در چهره‌پردازی فرهنگی کجای‌هالیوود و غرب را باید دست گذاشت که اوج آن که تایتانیک است و مبتنی بر زنای ممنوع است؟ آنها در دام‌چاله‌های سکس گیر کرده‌اند. در حالی که رد پای ابتذال در هیچ جای فرهنگ ایرانی نیست.

وی گفت: در این فضا ما نمی‌خواهیم سرمان را بالا بگیریم و بگوییم ته فرهنگ و تمدن هستیم، می‌خواهیم بگوییم که چیز بهتری بودیم، هستیم و خواهیم بود.

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با تاکید بر اینکه تهران ویترین فرهنگی ایران است، گفت: باید تلاش شود تهران بیش از اینکه حاوی برج‌های سر به فلک کشیده بدون فرهنگ و تاریخ ایرانی باشد هویت معماری ایرانی اسلامی در آن دیده شود.

منبع: فارس