اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معادل رشوه رد شده، پاداش می گیرید


با هدف مبارزه با فساد در بدنه ناجا پاداش معادل رشوه رد شده از سوی ماموران فعال در مرزبانی و نیروی انتظامی کشور پرداخت می‌شود.

خبرگزاری ایلنا:  فرمانده نیروی انتظامی گفت: یگان پهباد نیروی انتظامی با هدف مراقبت هوایی از مرز‌ها بزودی در سیستان و بلوچستان فعال می‌شود و مرزهای شرقی کشور را به کنترل در خواهد آورد.

سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح چهارشنبه در زاهدان اظهار داشت: امروزه در ایران مجازات‌های بسیار سنگینی در رابطه با مصرف مواد مخدر صنعتی اعمال می‌شود. وی افزود: با هدف مبارزه با فساد در بدنه ناجا پاداش معادل رشوه رد شده از سوی ماموران فعال در مرزبانی و نیروی انتظامی کشور پرداخت می‌شود.

 وی گفت: از برنامه‌های تشویقی اجرایی در بدنه نیروی انتظامی ایران پرداخت فوق‌العاده مرزی به کارکنان شاغل در مرز، پرداخت پاداش رد رشوه چیزی معادل آن رشوه‌ای که مامور می‌گیرد و ضمیمه پرونده می‌کند و پاداش‌های در رابطه با کشف جرائم مختلف و مواد مخدر است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: با پرداخت وام مسکن و کمک هزینه‌هایی برای ازدواج، سفرهای زیارتی و پرداخت بسته‌های مواد غذایی در بین تمام کارکنان شاغل در این ارگان با هدف رفع بخشی از مشکلات معیشتی درصدد کاهش شدید جرائم و تخلفات در درون سازمان هستیم.


وی گفت: این اقدامات باعث می‌شود ماموران نیروی انتظامی به دلایل مختلف از جمله درآمد پایین به جای تلاش برای کسب مال نامشروع، از مسیر قانونی معادل و حتی بیشتر از آن مال را بدست آورند.

وی گفت: سرعت عمل و قاطعیت دستگاه قضایی و پلیس مبارزه با موادمخدر و افزایش آگاهی مردم نسبت به مصرف موادمخدر صنعتی می‌تواند در مسیر تسلط بر این آسیب اجتماعی در کشور کمک شایان توجهی باشد.

 وی همچنین افزود: یگان پهباد نیروی انتظامی با هدف مراقبت هوایی از مرز‌ها بزودی در سیستان‌و‌بلوچستان فعال می‌شود و مرزهای شرقی کشور را به کنترل در خواهد آورد. فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: امسال دولت برای انسداد مرزهای سیستان و بلوچستان 103 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته که تاکنون میزانی کمی از آن پرداخت شده است.

وی گفت: هم‌ اکنون روند کارهای عملیاتی در مرز‌ها کند شده که امیدواریم تا پایان سال با تخصیص اعتبارات، روند کار‌ها شتاب گیرد. سردار احمدی مقدم اظهار داشت: تجهیزات دریایی متناسب نیز خریداری شده که امیدواریم تا پایان سال 92 اقدامات ناجا در مرزهای دریایی نیز به نتیجه برسد.


ویدیو مرتبط :
قرایتی / تفسیر آیه 56 و 57 سوره یوسف، پاداش‏های اخروی بهتر از پاداش‏های دنیوی‏

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رد رشوه ۲۵۰۰یورو و ۲۵۰۰دلار توسط ماموران



رد رشوه ۲۵۰۰یورو و ۲۵۰۰دلار توسط ماموران

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران، از رد رشوه ۲۵۰۰ یورو و ۲۵۰۰ دلار و یک عدد کارت عابربانک حاوی مبلغ 180 میلیون ریال، توسط ماموران انتظامی این استان، خبر داد.

سرهنگ حسن ناگهانی در این خصوص گفت: ماموران کلانتری 12 شهرک واوان شهرستان اسلامشهر، حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پرشیا سفیدرنگ مشکوک شده و سعی به متوقف‌کردن آن داشتند که در نهایت خودرو به همراه فردی بنام " شاپور- ر " دستگیر و مقادیری اموال مسروقه از خودرو کشف می‌شود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با انتقال متهم دستگیر شده به کلانتری و آغاز تحقیقات اولیه یکی از بستگان متهم بنام " بهنام – ن " با حضور در کلانتری، برای فرار از دست قانون، 2500 یورو، 2500 دلار و یک عدد کارت عابربانک با موجودی 180 میلیون ریال به عنوان رشوه به ماموران انتظامی این استان پیشنهاد کرد که با عزت نفس و قانونمداری کارکنان انتظامی، مبالغ رشوه ضمیمه پرونده متهم و اقوام وی شد.

ناگهانی تصریح‌کرد: در بازرسی ماموران انتظامی از داخل خودرو، 80 میلیون دلار، دو دستگاه لپ‌تاپ، 100 گرم طلا، 4000 دینار عراقی و دو چمدان لباس کشف شد.

/ایسنا