اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مظلومی: امیدوارم احساسی بازی نکنیم


پرویز مظلومی، سرمربی استقلال، شهر روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی استقلال و الاتفاق حاضر شد و درباره این بازی حساس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تماشا: پرویز مظلومی، سرمربی استقلال، شهر روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی استقلال و الاتفاق حاضر شد و درباره این بازی حساس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اگر ما الاتفاق را ببریم از نظر روحی به نفع تیم ملی است چون عربستان حریف ما در مرحله مقدماتی جام جهانی است.

از سازمان لیگ تشکر می کنم که بازی ما مقابل ملوان را لغو کرد و این فرصتی شد تا خوب تمرین کنیم که خوشبختانه بازیکنانم به بلوغ تاکتیکی رسیده اند و این را مقابل ذوب آهن نشان دادیم. امیدوارم در این بازی با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران که اسلحه پنهان ما هستند به برتری برسیم.

شرایط زندی مشخص نیست. تیموریان را نداریم. میداودی هم نمی رسد؛ اما تلاش می کنیم جباری را به بازی برسانیم.

الاتفاق تیم بسیار خوبی است. 5 روز پیش در فینال جام حذفی به الهلال عربستان باختند و خوشبختانه گروه آنالیز ما با تهیه CD این بازی شناخت کافی را در اختیارمان قرار داد و حالا می دانیم آنها با چه سبکی بازی می کنند و اعتقادم این است که نام حریف مهم نیست. مهم نام استقلال است و امیدوارم بازیکنانم احساسی بازی نکنند و با پشتیبانی هواداران حریف را شکست دهیم.

نمی دانم چرا برانکو به ایران نیامد. ما دوست داشتیم که او در ایران بود چون خیلی ها می خواستند او را ببینند. در طول هفته گذشته برخی رسانه ها محبت خود را به او نشان دادند و ما را به حاشیه بردند که در این خصوص بعد از بازی صحبت می کنم.

از علی پروین و محمد رویانیان بابت حمایتشان از ما تشکر می کنم. چون مسئله ملی است آنها از ما حمایت کرده اند و این را بدانید که اگر ما الاتفاق را ببریم از نظر روحی به نفع تیم ملی است؛ چون آنها حریف ما در مرحله مقدماتی جام جهانی هستند.

ای کاش بازی جمعه بود چون هوا شرایط خوبی دارد و شنیده ام که امروز باران می بارد و امیدوارم مثل بازی با ذوب آهن باران بعد از پایان مسابقه شروع به بارش کند.

خوشحالم که تیم ما به بلوغ تاکتیکی رسیده است و اگر مصدومانی مثل میداودی، تیموریان، زندی و دیگران برسند دست ما بازتر خواهد شد. اگر مصدومان برگردند حتی می توانند به تیم ملی هم کمک کنند.

شایعه شده که الاتفاق سه بازیکن مصدوم دارد. اگر آنها مصدوم بودند پس چرا به ایران آمدند. ممکن است این ترفندشان باشد و بخواهند با این روش ما را گمراه کنند.


ویدیو مرتبط :
کنفرانس مظلومی پیش از بازی با شهرداری سمنان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظلومی: امیدوارم قلعه‌نویی بعد از بازی با استقلال به موفقیت برسد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در تبریز کسب یک امتیاز بهتر از بدون امتیاز بودن است
مظلومی: امیدوارم قلعه‌نویی بعد از بازی با استقلال به موفقیت برسد/ او شناخت صد‌درصد از تیم ما دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قلعه‌نویی شناخت کاملی از تیم ما دارد، اما امیدوارم بعد از بازی با استقلال موفقیت‌های این مربی شروع شود.

پرویز مظلومی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر در مورد وضعیت تیمش، گفت: بدون شک بازی سختی در پیش داریم. جایگا‌ه‌مان در جدول را راحت به دست نیاوردیم. به دنبال ارائه یک بازی به دور از حاشیه هستیم تا بتوانیم به وضعیت خوبی برسیم و مردمی که در بیرون و داخل ورزشگاه هستند از دیدن بازی لذت ببرند.

وی افزود: محروم نداریم اما میثم مجیدی و خرسندنیا مصدوم هستند که آنها را به همراه نیاوردیم.

سرمربی استقلال تهران گفت: خوشحالم به تبریز آمدم این شهر خاطرات خوبی برایم داشته است. از تراکتورسازی به تیم ملی رفتم خیلی خوشحالم در این تیم حضور دارم. خیلی وضعیتم اینجا خوب است با تراکتورسازی فینالیست جام حذفی شدم  و برای این تیم همیشه بهترین‌ها را آرزو کردم. بدون شک یک امتیاز برای ما بهتر از این است که بدون امتیاز به خانه بازگردیم.

سرمربی استقلال یادآور شد: هوای تبریز خوب است و تهران هم همین شرایط را دارد امیدوارم بارش نداشته باشیم، البته بارش هم رحمت الهی است و بازیکنان در زمین گرم می‌شوند و سرما بیشتر برای ما روی نیمکت است. امیدوارم حضور هواداران در ورزشگاه باعث زیبا تر شدن بازی شود.

مظلومی در مورد شناخت قلعه‌نویی از استقلال یاد آور شد: صدر در صد قلعه‌نویی از تیم ما شناخت دارد ،خود شما هم از تیم ما شناخت دارید. نمی‌توانیم شناخت قلعه‌نویی از تیم را کتمان کنیم. سعی می‌کنیم بازیکنان را طوری ارنج کنیم تا شرایط خوبی داشته باشند. مهمان هستم و در بازی فردا هیچ مشکلی با کسی نداریم. افرادی که روزی برای استقلال زحمت کشیدند مورد احترام من هستند. ممکن است تراکتورسازی از لحاظ روحی شاید شرایط بهتری پیدا کرده باشد. مربی در 2 جلسه نمی‌تواند کار خاصی کند امیدوارم او از بازی بعدی به موفقیت برسد.

وی در مورد حضور کمرنگ هواداران در ورزشگاه تصریح کرد: حضور کمرنگ هواداران چند دلیل دارد؛ کیفیت بازی‌ها کمی پائین آمده است. نتایج تیم ملی هم روی این مسئله تاثیر دارد. حواشی خیلی مهم است اگر حاشیه نباشد مردم استقبال می‌کنند. تعطیلات لیگ هم مردم را از فوتبال دور می‌کند تا تنور لیگ داغ می‌شود مردم از فوتبال دور می‌شوند. هیچ جای دنیا لیگ 2 هفته یک‌بار تعطیل نمی‌شود. بدترین روزها و ساعات هفته را برای بازی در نظر می‌گیرند. دانش آموز، کارمند و کارگر روز یکشنبه ساعت 14 نمی‌تواند به ورزشگاه بیاید. تمام دنیا روز تعطیل به ورزشگاه می‌آیند و فوتبال با حضور مردم زنده است. برنامه ما طوری است که با شرایط تیم ملی خودمان را تنظیم می‌کنیم و این مسئله به فوتبال باشگاهی لطمه می‌زند چند سال قبل یکی از کارشناسان آسیا آمد و گفت ما کاری می‌کنیم مردم جذب شوند اما شما کاری می‌کنید که مردم جذب نشوند. به هر حال باید شرایط را طوری پیش ببریم که هواداران شور بیشتری برای حضور در ورزشگاه داشته باشند.

 

اخبار ورزشی - فارس