اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مظفر: حضور قالیباف درکابینه گمانه‌ زنی است


نماینده مردم تهران در مجلس،گفت: اگر محمد باقرقالیباف در کابینه آقای روحانی باشد یکی از بهترین یاران و یکی از نیروهایی خواهد بود که می‌تواند روی او حساب کند و به کمک هم می توانند بخشی از مشکلات کشور را حل و فصل کنند.

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تهران در مجلس،گفت: اگر محمد باقرقالیباف در کابینه آقای روحانی باشد یکی از بهترین یاران و یکی از نیروهایی خواهد بود که می‌تواند روی او حساب کند و به کمک هم می توانند بخشی از مشکلات کشور را حل و فصل کنند.

حسین مظفر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر  اینکه محمدباقر قالیباف به عنوان یکی از وزرای دولت روحانی معرفی خواهد شد، گفت: بنده اطلاع دقیقی در این زمینه ندارم و فکر می‌کنم این حرف‌ها گمانه‌زنی باشد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد استفاده از آقای قالیباف و امثال وی که توانمندی بسیار خوبی در عرصه مسائل اجرایی دارند می‌تواند یکی از نقاط قوت دولت آقای روحانی باشد و من اطمینان دارم که اگر آقای قالیباف در کابینه جناب آقای روحانی باشد یکی از بهترین یاران و یکی از نیروهایی خواهد بود که می‌تواند روی او حساب کند و به کمک هم می توانند بخشی از مشکلات کشور را حل و فصل کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه شهرداری تهران هنوز ظرفیت بهره‌گیری از وجود محمدباقر قالیباف را دارد، افزود: قالیباف ظرفیت بالایی برای به اتمام رساندن امور شهر تهران  دارد و او در هرجا می‌تواند چهره‌ای موفق و توانمند باشد که مدیریت و همت جهادی را به منحصه ظهور برساند.


ویدیو مرتبط :
گمانه زنی ها درباره قرارداد کی روش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گمانه‌زنی‌ درمورد حضور کی‌روش در مکزیک


رسانه‌های مکزیکی از سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان گزینه نشستن روی نیمکت مربیگری قهرمان کونکاکاف نام بردند.

خبرگزاری تسنیم: میگل هررا، سرمربی مکزیک پس از به قهرمانی رساندن این تیم در دوره اخیر جام‌ملت‌های آمریکای‌شمالی موسوم به گلدکاپ، به‌دلیل مشت زدن به یک خبرنگار از سمتش برکنار شد. پس از این اتفاق، دسیو دی‌ماریا، رئیس فدراسیون فوتبال مکزیک به‌دلیل آنچه آن را رفتار زشت نامید، با اکثریت آرا و نظر اعضای فدراسیون، سرمربی موفق اما جنجالی را اخراج کرد.

رسانه‌های مکزیکی گزارش دادند؛ مجموعه‌ای از اشتباهات میگل هررا در خارج از حیطه مربیگری او در کنار ناکامی مکزیک در مسابقات کوپا آمه‌ریکا، صعود این تیم از مرحله نیمه‌نهایی گلدکاپ در پی اشتباهات داوری، تماس بیش از حد با رسانه‌ها، گذاشتن پیام‌های منفی در صفحه شخصی توئیترش، از بین رفتن پرده بین او و رسانه‌ها و در نهایت کتک زدن روزنامه‌نگار دست در دست هم دادند تا اخراج این مربی 65 ساله رقم بخورد.

رئیس فدراسیون فوتبال مکزیک در حال جمع‌بندی وضعیت چند کاندیدای سرمربیگری تیم ملی این کشور است تا هر چه زودتر جانشین میگل هررا را مشخص کند. گزینه‌هایی که به گزارش رسانه‌های مکزیکی روی میز دسیو دی‌ماریا است عبارتند از گوستاوو ماتوساس سرمربی اطلس مکزیک، پدرو کایشینیا سرمربی سانتوس لاگونا مکزیک، پائولو بنتو سرمربی پیشین پرتغال، کارلوس کی‌روش سرمربی فعلی ایران و ریکاردو فرتی سرمربی تیم تایگرز مکزیک. رسانه‌های مکزیکی در این بین شانس گوستاوو ماتوساس را بیشتر از کاندیداهای دیگر می‌دانند.

همچنین شبکه ESPN از مارچلو بیلسا، سرمربی فصل گذشته المپیک مارسی به عنوان کاندیدای سرمربیگری اِل‌تری نام برد و در فهرست پنج نفره این شبکه تلویزیونی آمریکایی خبری از کی‌روش نیست. پنج کاندیدای احتمالی سرمربیگری مکزیک از نظر این رسانه پدرو کایشینیا، گوستاوو ماتوساس، مارچلو بیلسا، ریکاردو فرتی و رائول گوئیترز (سرمربی تیم المپیک مکزیک) هستند.

ESPN از گزینه‌های خارجی از جمله خورخه سامپائولی، فرانک رایکارد و برند شوستر برای احراز این پست نام برده است.