اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مطرح شدن 20 نام برای انتخاب شهردار تهران


عضو منتخب شورای شهر چهارم تهران از مطرح شدن حدود 20 نام برای انتخاب شهردار آینده پایتخت خبر داد و گفت: قالیباف هم یکی از گزینه ها ست.

خبرگزاری مهر: عضو منتخب شورای شهر چهارم تهران از مطرح شدن حدود 20 نام برای انتخاب شهردار آینده پایتخت خبر داد و گفت: قالیباف هم یکی از گزینه ها ست.

دکتر رحمت الله حافظی به جلسه روز گذشته منتخبان شورای شهر چهارم با شهردار تهران اشاره کرد و گفت: در این جلسه که معاونین شهردار نیز حضور داشتند، آقای قالیباف گزارش کلان و کلی از روند اجرای برنامه های مدیریت شهری در 8 سال گذشته ارائه داد که در مجموع، گزارش مثبت و قابل قبولی بود.

وی با اشاره به اینکه گزارش شهردار تهران یک گزارش کلی بود، تاکید کرد: قرار شد در جلسات بعدی، معاونین شهردار به ارائه گزارش عملکرد از حوزه های خود بپردازند.

حافظی با اعلام اینکه در جلسه روز گذشته معارفه معاونین شهردار تهران انجام شد، اظهارداشت: گزارش عملکرد شهرداری تهران در مجموع قابل قبول و مثبت بود.

منتخب شورای شهر چهارم تهران در ارتباط با موضوع ابقای قالیباف در شهرداری تهران، گفت: ترجیح می دهیم در ارتباط با شهردار تهران، شاخصهایی تدوین کنیم و بر اساس آن، فرد مورد نظر برای مدیریت شهر تهران را گزینش کنیم.

وی با اعلام اینکه در حدود 20 نام برای عهده دار شدن این سمت مطرح شده اند، افزود: قرار شده روزمه این افراد را گرفته و در دو یا سه مرحله غربالگری شوند و در نهایت، از سه یا چهار نفر آنها دعوت کنیم که بیایند و برنامه های شان را برای شهرداری تهران ارائه دهند.

حافظی با عنوان این مطلب که قالیباف هم یکی از این گزینه هاست، گفت: بعد از جمع بندی برنامه های کاندیداهای نهایی، شورا برای انتخاب شهردار آینده تهران وارد بحث می شود که پیش بینی می کنیم در اولین جلسه بعد از رسمی شدن فعالیت شورای چهارم، بتوانیم شهردار تهران را انتخاب و معرفی کنیم.


ویدیو مرتبط :
رای گیری شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار جدید و انتصاب محمدعلی نجفی به عنوان شهردار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکت راستگو در جریان انتخاب شهردار تهران «خودسرانه» بود/ بحث اخراج وی از حزب کار مطرح است



انتخاب شهردار تهران ,شهردار تهران

حرکت راستگو در جریان انتخاب شهردار تهران «خودسرانه» بود/ بحث اخراج وی از حزب کار مطرح است

جعفری گفت: ما معتقدیم حرکت خانم راستگو در جریان انتخاب شهردار تهران حرکتی خودسرانه بوده و تلاش‌های فراوان حزب اسلامی کار در حمایت از محسن هاشمی را به هدر داده است.

مهدی جعفری عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار  در مورد اخراج یا عدم اخراج الهه راستگو از این حزب اظهار داشت: بحث اخراج خانم راستگو مطرح است اما این موضوع باید در جلسات حزب اسلامی کار مورد بررسی قرار بگیرد که ما امروز عصر جلسه هفتگی حزب داریم.

وی ادامه داد: اخراج یا عدم اخراج یک عضو حزب بنا به تصمیم شورای داوری حزب است که ترکیب این شورا امروز عصر در جلسه هفتگی حزب کامل می‌شود و سپس در مورد اخراج یا عدم اخراج خانم راستگو تصمیم‌گیری می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار با بیان اینکه خانم راستگو نیز خود علاقه‌ای به حضور در حزب ندارد، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم حرکت خانم راستگو در جریان انتخاب شهردار تهران حرکتی خودسرانه بوده و تلاش‌های فراوان حزب اسلامی کار در حمایت از محسن هاشمی را به هدر داده است./فارس