اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مطالعه با اعمال شاقه +عکس



عاشقان کتاب از هیچ کاری برای رسیدن به آرامش لازم مطالعه دریغ نمی کنند و حاضرند هر کاری را انجام دهند.

 به تازگی یک هنرمند فرانسوی به نام "ابراهام پوینچوال" برای خواندن کتاب های مورد علاقه اش دست به کاری بسیار عجیب زد.

او یک هفته پیش چندین کتاب به امانت گرفت اما محل خوبی برای مطالعه آن ها پیدا نمی کرد تا اینکه به فکر مطالعه در یک سوراخ افتاد.

مطالعه با اعمال شاقه

"ابراهام پوینچوال" تنها مکان آرام برای مطالعه را یک سوراخ به عمق 1.7 متر و 68 سانتی متر در دل زمین میداند و به مدت یک هفته خودش را در آن حبس کرد.

با استفاده از یک چراغ قوه و همچنین با استفاده از آب و موادغذایی یخ زده او یک هفته را در این سوراخ تنها به مطالعه پرداخت. او همچنین یک دوربین را نیز به همراه خودش برده بود و از تمام این روزها فیلم برداری کرد.

مطالعه با اعمال شاقه

او می گوید به خاطر کوچک بودن سوراخ حتی توانایی ایستادن به طور کامل و یا نشستن را نداشت و در این مدت در یک حالت خاص قرار داشته است.

لازم به ذکر است که این اولین کار غیرمعمول او نیست و تا به حال کارهای عجیب زیادی انجام داده است برای مثال در اسپانیا به مدت 20 روز تنها یک تونل بی مصرف را ایجاد کرد و در ایتالیا یک کپسول 70 کیلوگرمی را با خود به بالای کوه برد./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
موتورسواری با اعمال شاقه!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمرین فولاد خوزستان با اعمال شاقه/ بازیکنان به ماسک پناه بردند+ عکس



تیم فوتبال فولاد خوزستان در شرایط جوی بسیار نا مساعد صبح امروز یک جلسه تمرین کرد.

شرایط نا مساعد جوی حتی اجازه انجام امور روزانه را از بسیاری از شهروندان اهوازی گرفته است. همین مسائل مدارس و برخی ادارات را هم تعطیل کرده است.

گرد و غبار عجیبی که در شهر اهواز وجود دارد باعث شده کار باشگاه‌های فوتبال این استان هم مختل شود.

فولاد خوزستان که در کورس قهرمانی قرار دارد برای اینکه از میزان آمادگی این تیم کم نشود تمرینات خود در این شرایط نا مساعد دنبال می‌کند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در شرایطی ساعت 10 و 30 دقیقه امروز تمرین کرد که وضعیت آب و هوایی این شهر بسیار نا مساعد بود و بازیکنان دید کمی داشتند. حتی بسیاری از بازیکنان از ماسک برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به حلقشان بهر برده بودند.

در زیر می‌توانید تصاویر این تمرین عجیب را مشاهده کنید!

اخبار,اخبارورزشی,اخبار تمرین فولاد خوزستان با اعمال شاقه

 

اخبار,اخبارورزشی,اخبار تمرین فولاد خوزستان با اعمال شاقه

اخبار ورزشی - فارس

اخبار,اخبارورزشی,اخبار تمرین فولاد خوزستان با اعمال شاقه

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار ورزشی - فارس