اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مصلحی: فتنه‌گران در لندن دكترا می‌گیرند



 

 

 

مصلحی: فتنه‌گران در لندن دكترا می‌گیرند

 

وزیر اطلاعات گفت: در حال حاضر مجموعه ای از افراد مرتبط با فتنه 88 امروز در لندن به‌سر می برند و از طریق ارتباط با برخی مجامع علمی این كشور در صدد دریافت مدرك دكترا می باشند.

حجت‌الاسلام مصلحی گفت: در حال حاضر مجموعه‌ای از افراد مرتبط با فتنه 88 امروز در لندن به‌سر می‌برند و از طریق ارتباط با برخی مجامع علمی این كشور درصدد دریافت مدرك دكترا می‌باشند كه در واقع این امتیازات پاداشی به اقدامات فتنه‌گرانه آن‌ها است كه توسط سیستم حكومتی انگلیس به آن‌ها اعطا شده است.

وزیر اطلاعات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات اخیر رئیس دستگاه جاسوسی انگلیس ‏ام آی6‎‏ گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی استكبار به دلیل ضعف‌هایشان در صدد جذب جاسوس بوده اند.‏

وی اظهار داشت: استكبار مزدورانی را در قالب جاسوس به خدمت گرفته اند اما در واقع این افراد را برای اقدامات خرابكارانه تروریستی مورد استفاده و بهره برداری قرار داده اند، كه چهار فرد دستگیر شده در ترورهای اخیر كشور، به هدایت و مدیریت پناهنده انگلیسی (جلیل فتاحی) در اقدامات تروریستی اعتراف كردند.

‏وی افزود: در فتنه سال گذشته نیز عوامل این گروهك تروریستی منافقین در میدان انقلاب اقدام به ایجاد انفجار كردند كه با اقدامات وزارت اطلاعات ناكام ماندند و این به آن معنا است كه زمانی‌كه این گروهك ها از لیست تروریستی خارج می شوند بلافاصله به اقدامات تروریستی بیشتری روی می آورند.‏

مصلحی تصریح كرد: مجامع بین المللی و كشورهایی كه ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند می بایست پاسخگوی حمایت خود از این گروهك‌های تروریستی باشند.


‏مصلحی با بیان اینكه تمام گروه هایی كه اقدامات تروریستی و به اصطلاح جنگ نرم بر علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند، یا شعبه اصلی شان در انگلیس است یا یكی از شعبه های اصلی خود را در این كشور دارند اظهار داشت: در حال حاضر مجموعه ای از افراد مرتبط با فتنه 88 امروز در لندن به‌سر می برند و از طریق ارتباط با برخی مجامع علمی این كشور در صدد دریافت مدرك دكترا می باشند كه درو اقع این امتیازات پاداشی به اقدامات فتنه گرانه آنها است كه توسط سیستم حكومتی انگلیس به آنها اعطا شده است.‏...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
فتنه و فتنه گران از مسائل مهم و خط قرمز است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده مجلس: فتنه‌گران اقتصادی شناسایی و تحت كنترل‌اند



علی‌اصغر زارعی نماینده تهران و عضو فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس در گفت‌وگو با فارس درباره اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، اظهار داشت: دولت و مجلس زمان زیادی برای بررسی و تصویب قانون هدفمندی یارانه‌ها صرف كردند تا این قانون به بهترین وجه ممكن اجرایی شود.

 

وی با تأكید بر اینكه امروز دولت، مجلس و مردم برای اجرای قانون یارانه‌ها آماده هستند، تصریح كرد: اجرای قانون یارانه‌ها از مهم‌ترین اقدامات دولت دهم و مجلس هشتم خواهد بود.

نماینده تهران در مجلس در ادامه سخنانش یكی از ابعاد مثبت اجرای این قانون را "اصلاح ساختار اقتصادی ایران " دانست كه نقش قابل توجهی می‌تواند در این خصوص داشته باشد.

زارعی یادآور شد: هم‌اكنون چند سالی است كه موضوع اجرای قانون یارانه‌ها در كشور مطرح شده و ضرورت اجرای آن اجماع بین همه نخبگان و آحاد جامعه است و دولت نیز به علت فرصت زیادی كه در اختیار داشته، ابعاد حساس اجرای این طرح را به خوبی شناسایی كرده است.

وی متذكر شد: همه قوا و آحاد مردم و نخبگان كشور برای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اجماع دارند و تمامی اقداماتی كه مانع از اجرای این قانون شود نیز از سوی نهادهای ذیربط تحت شناسایی قرار گرفته‌اند.

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس در پایان گفت: فتنه‌گران اقتصادی كه خواهان ایجاد مانع در مسیر اجرای قانون هدفمندكردن یارانه‌ها هستند، شناسایی شده و تحت كنترلند و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.../فارس