اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مصطفی کواکبیان رسما کاندید شد


مصطفی کواکبیان با حضور در وزرات کشور کاندیدای رسمی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

خبرگزاری مهر: مصطفی کواکبیان با حضور در وزرات کشور کاندیدای رسمی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

 مصطفی کواکبیان کاندیدای حزبی جریان اصلاحات با حضور در فرمانداری تهران برای حضور در یازدهمین رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

مصطفی کواکبیان متولد  ۱۳۴۱ از سمنان و دارای دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تربیت مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی است.

وی دبیرکل حزب مردم سالاری و دبیرکل جبهه اصلاح طلبان است که به عنوان گزینه این تشکل های سیاسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شده است . به گفته خود کواکبیان تنها کاندیدای حزبی این انتخابات است.

کواکبیان دولت اخلاق را شعار انتخاباتی عنوان و در این مورد گفته است: واژه اخلاق مخفف پنج برنامه اصلی ما شامل الف؛ اقتصاد پیشرفته، خ؛ خدمت بی شائبه، ل؛ لغو تحریمهای بین المللی، الف؛ اصلاحات همه جانبه و ق؛ قانونمداری مقتدرانه است.

این کاندیدای ریاست جمهوری بیش از این بیان داشته است که در صورت کاندیداتوری خاتمی و هاشمی از انتخابات کناره گیری می کند . اما در عین حال کواکبیان بارها تاکید کرده است که خاتمی و هاشمی نمی آیند.


ویدیو مرتبط :
مصطفی کواکبیان مسخره کردن تورک ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لوئیس فیگو رسما کاندید ریاست فیفا شد


انتخابات ریاست فیفا به زودی آغاز خواهد شد و پس از اعلام کاندیداتوری سپ بلاتر، دقایقی پیش لوئیز فیگو نامزدی خود برای پست ریاست فیفا را تایید کرد.

ورزش سه: انتخابات ریاست فیفا به زودی آغاز خواهد شد و پس از اعلام کاندیداتوری سپ بلاتر، دقایقی پیش لوئیز فیگو نامزدی خود برای پست ریاست فیفا را تایید کرد

لوئیس فیگو در مصاحبه با شبکه CNN، رسما نامزدی خود برای ریاست فیفا را تایید کرد. بدین ترتیب او یکی از رقیبان سپ بلاتر برای تصاحب عالی ترین مقام اجرایی فوتبال جهان خواهد بود. بلاتر که هم اکنون رئیس فیفاست، برای پنجمین بار متوالی نامزد ریاست فیفا شده و این در حالی است که یوفا هنوز نامیزد خود را معرفی نکرده است.