اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مصدومیت 5 کارگر در حادثه سقوط بالابر



فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: متاسفانه با سقوط بالابری در یک کارواش، پنج کارگر مصدوم شدند.

ایرج خانی‌پور در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته گزارش خبر سقوط بالابر در یکی از کارواش‌های شهر زنجان و مصدومیت تعدادی از کارگران این مجموعه صنفی به این فرماندهی داده شد.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل جهت بررسی علل بروز حادثه، مشخص شد پنج کارگر کارواش در حین رفع عیب دستگاه بالابر خودرو با حادثه مواجه شده‌اند.

خانی‌پور ادامه داد: در این حادثه دستگاه بالابر که نقص فنی داشته است، سقوط کرده و این افراد دچار مصدومیت شده و بلافاصله به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه تحقیقات در این زمینه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: رعایت اصول ایمنی در هنگام کار از الزامات اولیه کار است.


 احبار حوادث  - ایسنا


ویدیو مرتبط :
لحظه حادثه وحشتناک سقوط بالابر در مکه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط بالابر از طبقه سوم حادثه آفرید / دوخانم روانه بیمارستان شدند




 اخبارحوادث  - شب گذشته رخ داد:
سقوط بالابر از طبقه سوم حادثه آفرید / دوخانم روانه بیمارستان شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه سقوط یک دستگاه بالابر و مصدومیت دو تن خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: در ساعت 20:21 دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از سقوط یک دستگاه بالابر و محبوس شدن دو تن مطلع شدند و بلافاصله سر ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه در فاز دو شهرک شهید محلاتی شدند.

وی در تشریح حادثه گفت: در قسمت بیرونی یک باب ساختمان چهار طبقه مسکونی یک دستگاه بالابر نصب شده بود که به یکباره از طبقه سوم سقوط می‌کند و دو خانم 49 و 51 ساله نیز در داخل کابین بالابر حضور داشتند که پس از سقوط هر دو نفر در محل محبوس شده بودند.

ملکی افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل با تجهیزات کابین بالابر را برش دادند و محبوس شدگان که به شدت دچار مصدومیت شده بودند خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی عملیات پس از ایمن سازی در ساعت 21:26 دقیقه به پایان رسید.


اخبارحوادث  - باشگاه خبر نگاران