اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مصدومیت چشم پسر 12 ساله با نارنجک


پرتاب نارنجک در میدان مرکزی میوه و تره‌بار باعث صدمه به چشم یک کودک 12 ساله شد.

خبرگزاری فارس: از بیمارستان فارابی دقایقی پیش یک پسر بچجه 12 ساله به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم سمت چپ به اورژانس بیمارستان فارابی انتقلال یافت.

بر اساس اظهارات همراهان این پسربچه انفجار یک نارنجک در میدان مرکزی میوه و تره‌بار باعث آسیب دیدن چشم این کودک شده است.

این پسربچه که به همراه پدر خود در راه بازگشت از میدان بوده، در اثر پرتاب نارنجک از ناحیه چشم چپ مصدوم شده و اقدامات درمانی بر روی این بیمار در حال انجام است.


ویدیو مرتبط :
صدای فوق العاده زیبای پسر 12 ساله رونان پارک ronan parke بهتر از جاستین بیبر . پسر بچه خوش صدا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محكومیت یك پسر 12 ساله در انگلیس به اتهام تجاوز به دو دختربچه!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

محكومیت یك پسر 12 ساله در انگلیس به اتهام تجاوز به دو دختربچه!

یك پسر 12 ساله در انگلیس به جرم تجاوز به دو دختر بچه به چهار سال حبس محكوم شد.

 این نوجوان كه نامش به دلیل مسائل امنیتی فاش نشده است، یكی از جوان‌ترین كسانی است كه به دلیل چنین جرمی در دادگاه محكوم می‌شود.

قاضی پرونده پیش از صدور حكم در اظهاراتی یادآور شد كه این پسر از یك خانواده شكست‌خورده وارد جامعه شده است و پدر و مادر او روابط بسیار بدی با هم داشته‌اند.

بر اساس اسناد این دادگاه، قربانیان این تجاوز دو كودك 11 و 7 ساله بوده‌اند كه گفته می‌شود هر دوی آنها پس از این حادثه دچار مشكلات روانی بسیار بدی از جمله كابوس‌های شبانه و خودزنی شده‌اند.

بر اساس گزارش روزنامه دیلی‌میل، قاضی این پرونده در ادامه هشدار داده است كه جامعه انگلیس باید از وقوع چنین جرمی توسط یك پسربچه 12 ساله متاسف باشد و تاكید كرد كه این مجرم پیش‌تر نیز در موارد دیگری دختربچه‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده بوده و باید به یك دوره حبس محكوم شود./ایسنا