اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مصدومیت هافبک ایرانی در سانحه رانندگی


امید نظری، هافبک سابق تیم ملی ایران پس از بازگشت به خانه از سر تمرین تیم آنخل هولمز دچار سانحه رانندگی شد.

 
 
 
 
 روزنامه تماشا: امید نظری، هافبک سابق تیم ملی ایران پس از بازگشت به خانه از سر تمرین تیم آنخل هولمز دچار سانحه رانندگی شد.

نظری که در مسیر صعود به جام جهانی 2014 از سوی کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد و در حال حاضر هم در تیم آنخل هولمز سوئد توپ می زند، دوشنبه شب در مسیر بازگشت به خانه همراه محمد آزانوفسکی و سه هم تیمی دیگرش تصادف کرد.


نظری سرش به شیشه برخورد کرده و همچنان در شوک تصادف به سر می برد. البته به نظر می رسد مصدومیت سر او چندان هم جدی نیست. نظری پس از این حادثه در مصاحبه ای کوتاه ماجرا را توضیح داد: «همراه با محمد آزانوفسکی و سه بازیکن دیگر آنجل هولمز پس از تمرین عصر دوشنبه به خانه برمی گشتیم که یک خودرو دیگر در اتوبان از سمت عقب به ماشین زد.

در این حالت من سرم به شیشه خورد و مصدوم شدم. مشکل خاصی پیش نیامد هر چند که هنوز وضعیتم خیلی خوب نشده است. آزانوفسکی یک شب در بیمارستان بستری شد چون کمرش درد زیادی داشت.»


ویدیو مرتبط :
مصدومیت هافبک شیلیایی بایرن مونیخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هواداران ایرانی پرچم خلیج «ع-ر-ب-ی» را پاره کردند/ مصدومیت هافبک ایران



اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی فوتبال ایران

 

هواداران تیم ملی فوتبال ایران در پایان دیدار مقابل امارات پرچم خلیج «ع-ر-ب-ی» را که در دستان هواداران اماراتی بود، پاره کردند.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آُسیا موفق شد امارات را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

* در پایان مسابقه بیرون از ورزشگاه تعدادی از هواداران امارات ایستاده بودند و با در دست داشتن پرچم خلیج جعلی«ع-ر-ب-ی» تیم خود را تشویق می‌کردند، هواداران ایرانی پس از مشاهده چنین صحنه‌ای این پرچم ها را گرفته و آنها را پاره کردند.

* بعد از پایان مسابقه باران شدیدی در ورزشگاه شروع به باریدن کرد.

* وحید امیری در پایان مسابقه در حالی که از ناحیه پا احساس درد می‌کرد، به صورت لنگان ورزشگاه را ترک کرد. پزشک تیم ملی اعلام کرد او مشکل خاصی ندارد ولی خود امیری ناراحت بود.

* جواد نکونام کاپیتان و مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در داخل اتوبوس به صورت اختصاصی با یکدیگر صحبت می‌کردند.

اخبار ورزشی - فارس