اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مصدومیت نگران کننده جرارد پیکه


خرارد پیکه به دلیل مصدومیت دو دیدار تیمش در رقابت‌های لیگا را از دست داد.

ایسنا: خرارد پیکه به دلیل مصدومیت دو دیدار تیمش در رقابت‌های لیگا را از دست داد.

بارسلونا این هفته‌ در لیگ اسپانیا شکست تلخی را متحمل شد و با نتیجه‌ سه بر یک به رئال سوسیداد باخت. البته تلخی‌های این شکست همچنان برای بارسلونا ادامه دارد. خرارد پیکه، مدافع بارسلونا به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تا دو هفته‌ تیمش را همراهی کند.

پیکه در بازی برابر سوسیداد نیز با درد بازی کرد و در نهایت با شکستی که تیمش در آن دیدار متحمل شد به رده دوم جدول رده‌بندی سقوط کرد.

البته پیکه به بازی حساس تیمش برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد رسید اما بعید به نظر می‌رسد که در دیدار دوستانه اسپانیا برابر ایتالیا در ترکیب اسپانیا حضور داشته باشد.

همچنین پیکه دو دیدار بارسلونا برابر آلمریا و وایادولید را نیز از دست داد.


ویدیو مرتبط :
حرکات جالب میلان پیکه (پسر جرارد پیکه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصدومیت نگران کننده استیون جرارد


مصدومیت استیون جرارد در بازی تیمش برابر وستهام او را تا ۶ هفته از میادین دور خواهد کرد.

تسنیم: به گزارش روزنامه دیلی‌میل انگلیس، استیون جرارد در جریان دیدار شنبه شب لیورپول مقابل وستهام که با پیروزی 4 بر یک قرمزپوشان مرسی ساید در ورشگاه آنفیلد همراه بود، از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و حداکثر تا 6 هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

در جریان این بازی کاپیتان لیورپول و تیم ملی انگلیس پس از شلیک یک شوت به سمت دروازه تیم میهمان زانوی خود را گرفت و بلافاصله به مسئولان کادر فنی اطلاع داد که دیگر قادر به ادامه بازی نیست.

طبق گزارش‌ها قرار است امروز معاینات دقیق‌تری از زانوی جرارد به عمل آید اما معاینات اولیه حکایت از آن دارد که او حداقل تا پایان سال جاری خانه‌نشین خواهد بود.

مصدومیت و خانه‌نشین شدن جرارد خبر بدی برای سرمربی او برندان راجرز است که پیش از این دنیل استوریج، یکی از 2 مهاجم اصلی تیمش را هم به دلیل مصدومیت در حساس‌ترین برهه فصل لیگ برتر انگلیس از دست داده است.

مصدومیت جرارد او را از بازی‌های حساس تیمش در خانه تاتنهام، منچسترسیتی و چلسی محروم خواهد کرد.