اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مصدومیت نگران کننده «آرین روبن»


بال هلندی بایرن در دیدار با آگزبورگ دچار مصدومیت و راهی بیمارستان شد.

تسنیم: تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی آلمان موفق شد در خانه آگزبورگ 2 بر صفر به برتری برسد. باواریایی‌ها با گل‌های آرین روبن (4) و توماس مولر(78) صعودشان به مرحله یک‌چهارم نهایی را قطعی کردند.

در این دیدار آرین روبن، زننده گل اول سرخپوشان مونیخ در دقیقه 16 بازی به دنبال برخوردی که با ماروین هیتس، دروازه‌بان آگزبورگ داشت از ناحیه زانو دچار مصدومیت نسبتاً شدیدی شد و زمین بازی را ترک کرد. به گفته مسئولان باشگاه بایرن زانوی راست وی دچار خونریزی شده و تشخیص اولیه نشان داد که بال هلندی بایرن از این ناحیه دچار پارگی عمیقی شده است.

روبن که پس از این حادثه راهی بیمارستان شد در بازی مقابل آگزبورگ در ثانیه 210 برای بایرن گلزنی کرد تا تعداد گل‌های خود در فصل جاری را به عدد 13 در 20 بازی که به میدان رفته، برساند. این پنجمین گل این بازیکن 29 ساله در 4 بازی اخیرش برای باواریایی‌ها بود.

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در این رابطه گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم نظر خاصی در مورد مصدومیت روبن بدهیم و باید منتظر نتیجه آزمایش‌های صورت گرفته از سوی بیمارستان باشیم. وی به بیمارستان رفت تا مداوا روی زخمش صورت بگیرد.


ویدیو مرتبط :
آرین روبن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصدومیت آرین روبن؛دوری دوماهه ستاره هلندی



 

 

مصدومیت آرین روبن؛دوری دوماهه ستاره هلندی

 

مصدومیت آرین روبن؛ دوری دو ماهه ستاره هلندی

هانس ویلیام مولر وولفارت، پزشک باشگاه بایرن، این مصدومیت روبن را تایید کرد و گفت که او دچار همان مصدومیتی شده است که موجب شد او نیمی از جام جهانی را از دست بدهد.

آرین روبن، ستاره هلندی باشگاه بایرن مونیخ، دچار پارگی ماهیچه پای چپ شد و احتمالا به دلیل این مصدومیت دو ماه را دور از میادین سپری خواهد کرد.

مولر وولفارت در مصاحبه با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت:" مصدومیت او جدی است. اسکن هایی که از پای او گرفته شده، یک سوراخ 5 سانتی متری را در ماهیچه او نشان می دهد. اینکه او با چنین مصدومیتی در جام جهانی به میدان رفت، یک بی مسئولیتی بزرگ است.

من در طول جام جهانی چند بار به مسئولان فوتبال هلند پیشنهاد دادم که به آنها کمک کنم اما آنها توجهی نکردند.

رقابت های فصل جدید بوندس لیگا روز 20 آگوست آغاز خواهد شد و با توجه به غیبت روبن، احتمالا کروس جای او را در آرایش 4-2-3-1 خواهد گرفت و توماس مولر نیز به عنوان بال راست بازی خواهد کرد.