اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مصدومیت نگران‌کننده علیرضا جهانبخش


علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ دیدار دوستانه تیمش برابر وردربرمن را از دست داد.

ایسنا: نایمخن که در اردوی تمرینی اسپانیا حضور دارد شب گذشته (یکشنبه) در دیداری دوستانه برابر وردربرمن به پیروزی یک بر صفر رسید. در این دیدار سیمون ریکس موفق شد تک گل تیم هلندی را به ثمر برساند.

پایگاه اینترنتی destentore اعلام کرد علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی نایمخن که در این فصل عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته است به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در این مسابقه غایب بود. هنوز مدت مصدومیت او مشخص نشده است اما پزشکان باشگاه نایمخن به زودی مدت دوری علیرضا جهانبخش از فوتبال را اعلام خواهند کرد.

جهانبخش که از تیم داماش گیلان به نایمخن هلند پیوست موفق شده است در این فصل بازی‌های درخشانی را برای این تیم هلندی انجام دهد. درخشش او در نایمخن به حدی بوده است که رسانه‌های هلندی از او به عنوان "الماس ایرانی" نام برده اند.


ویدیو مرتبط :
نگران نباش، مایع سفید کننده و ضدعفونی کننده صحت اینجاست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصدومیت نگران کننده علیرضا حقیقی


دروازه‌بان ملی پوش ایران در تیم فوتبال اسپورت کوویلیای پرتغال مصدوم شد.

ایسنا: دروازه‌بان ملی پوش ایران در تیم فوتبال اسپورت کوویلیای پرتغال مصدوم شد.

علیرضا حقیقی که از زمان انتقالش به تیم اسپورت کوویلیا در لیگ دسته یک پرتغال به دروازه بان ثابت این تیم تبدیل شده، شب گذشته مصدوم شد.

حقیقی که مثل بازی های گذشته در ترکیب اصلی تیمش برای دیدار با "تروفنسه" قرار داشت، هنگام گرم کردن خود پیش از شروع بازی از ناحیه مچ پای چپ دچار مصدومیت شدید شد و دیگر نتوانست به کار خود ادامه دهد.

به همین خاطر پدرو تابوردا دروازه بان ذخیره اسپورت کوویلیا در این بازی درون دروازه تیمش قرار گرفت اما شرایط بازی به گونه ای پیش رفت که حقیقی مجبور شد با پای مصدومش دوباره در ترکیب قرار بگیرد.

در دقیقه 72 تابوردا دروازه بان اسپورت کوویلیا با مرتکب شدن خطا روی بازیکن حریف، علاوه بر تقدیم یک ضربه پنالتی به تیم میزبان دومین اخراجی تیمش لقب گرفت تا حقیقی در دقایق باقی مانده به جای او در دروازه قرار گیرد. این ضربه پنالتی تبدیل به گل شد تا تیم تروفنسه در خانه خود با یک گل پیش بیفتد.

البته این پایان اتفاقات عجیب این بازی نبود و در دقیقه 86، ادگار دیگر بازیکن اسپورت کوویلیا هم پس از امبالو و تابوردا کارت قرمز گرفت تا

یاران حقیقی 8 نفره شوند. با این حال بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود تروفنسه به پایان رسید.

در حال حاضر تیم فوتبال پورتو "ب" در صدر لیگ دسته یک پرتغال قرار دارد و اسپورت کوویلیا هم در این لیگ 22 تیمی، پانزدهم است.

قرار است حقیقی امروز از پای مصدومش MRI بگیرد تا میزان آسیب دیدگی اش مشخص شود.