اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مصدومیت نگان کننده نیمار


کادر پزشکی بارسلونا از دوری سه تا چهار هفته‌ای ستاره برزیلی از میادین خبر داد.

خبرگزاری فارس: باشگاه بارسلونا تأیید کرد که نیمار به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا که در دیدار مقابل ختافه در بازی‌های کوپا‌دل‌ری به آن دچار شد، بین سه تا چهار هفته استراحت خواهد کرد. تیم بارسلونا جمعه صبح به پایتخت کاتالان‌ها بازگشت و بازیکن برزیلی در حالی که نمی‌توانست پای راستش را روی زمین بگذارد، با عصا راه می‌رفت.

نیمار در بازی مقابل ختافه در رقابت‌های کوپا دل‌ری زمانی که تلاش کرد توپ را کنترل کند، روی زمین افتاد و نتوانست به بازی ادامه دهد. در ابتدا به نظر می‌رسید مصدومیت وی از ناحیه زانو باشد اما کادر پزشکی بارسلونا این آسیب‌دیدگی را از ناحیه قوزک پا تشخیص دادند.

نیمار به طور حتم سه بازی بعدی تیمش در رقابت‌های لالیگا را مقابل لوانته، مالاگا و والنسیا و دو بازی رفت و برگشت در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا‌دل‌ری مقابل لوانته را از دست خواهد داد.

به هر حال انتظار می‌رود وی به موقع برای حضور در بازی مقابل منچسترسیتی در دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.


ویدیو مرتبط :
حرکات نیمار مقابل ختافه - مصدومیت شدید نیمار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصدومیت نگران کننده نیمار


نیمار و جوردی آلبا تا یک ماه آینده نمی‌توانند بارسلونا را همراهی کنند.

خبرآنلاین: نیمار و جوردی آلبا تا یک ماه آینده نمی‌توانند بارسلونا را همراهی کنند.

پس از شکست بارسلونا مقابل رئال مادرید در فینال جام حذفی اسپانیا، نیمار و جوردی آلبا دو ستاره این تیم مصدوم شدند و نمی‌توانند تا یک ماه آینده تیمشان را همراهی کنند. بارسلونا در حال حاضر تنها یک جام پیش رو دارد و آن هم لیگ اسپانیا است. این تیم با 78 امتیاز از 33 بازی در رده سوم لالیگا است و یکشنبه این هفته میزبان بیلبائو است.