اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مصدومیت شدید روبین فان پرسی


سرمربی منچستریونایتد از غیبت یک ماهه روبین فان‌پرسی به علت آسیب دیدگی خبر داد.

ایسنا: منچستریونایتد در هفته‌ شانزدهم لیگ برتر انگلیس یکشنبه در خانه استون ویلا به میدان می‌رود.

دیوید مویس، سرمربی شیاطین سرخ در نشست خبری قبل از بازی از غیبت یک ماهه روبین فان پرسی، مهاجم هلندی این تیم خبر داد.

او گفت: فان پرسی در دیدار برابر شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه ران دچار کشیدگی شد. او نمی‌تواند یک ماه تیم ما را همراهی کند.

فان پرسی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس عملکرد خوبی داشته و برای تیمش هفت گل به ثمر رسانده است. بدون شک غیبت یک ماهه او از میادین می‌تواند خبر بدی برای هواداران شیاطین سرخ باشد و خط حمله این تیم را در کوران رقابت‌های لیگ جزیره با مشکل مواجه کند.

منچستریونایتد با هدایت دیوید مویس اسکاتلندی نتایج ناامید کننده‌ای کسب کرده و با 22 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارد و با تیم صدرنشین آرسنال 13 امتیاز اختلاف دارد.


ویدیو مرتبط :
روبین فان پرسی ۳

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصدومیت شدید رافائل فان درفارت


کاپیتان هلندی تیم فوتبال هامبورگ به علت آسیب‌دیدگی ۳ هفته غایب بزرگ بندرنشینان است.

خبرگزاری فارس: کاپیتان هلندی تیم فوتبال هامبورگ به علت آسیب‌دیدگی ۳ هفته غایب بزرگ بندرنشینان است.

 خبرهای ناخوش نزد هامبورگی‌ها پایانی ندارد. پس از کسب 7 باخت متوالی و اخراج برت فان مارویک از پست سرمربیگری تیم سنتی ژرمن‌ها، رافائل فان درفارت، کاپیتان و مغز متفکر تیم دچار مصدومیت شد.

وی در بازی شنبه با اینتراخت برانشوایگ دچار پارگی عضله پای راست شد. طبق اعلام باشگاه وی مجبور است 3 هفته استراحت و مداوا کرده تا بار دیگر در خدمت تیم قرار گیرد.