اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مصاحبه BBC با معاون زن روحانی


معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست هفته گذشته با شبکه خبری بی بی سی انگلیسی در تهران مصاحبه داشت.

پایگاه خبری انتخاب: معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست هفته گذشته با شبکه خبری بی بی سی انگلیسی در تهران مصاحبه داشت.

مصاحبه BBC با معاون زن روحانی

بی بی سی با انتشار خبر و تصویر این مصاحبه می نویسد پس از رویدادهای سال 2009 (1388) در ایران و اخراج کارمندان بخش بی بی سی انگلیسی از این کشور ، سفر یک هفته ای خبرنگار این شبکه به ایران نخستین سفر و طولانی ترین حضور خبرنگار بی بی سی در این کشور بوده است.

اخیرا مقامات دولتی ایران اعلام کردند شبکه خبری بی بی سی می تواند در ایران فعالیت کند.

خانم ابتکار در این مصاحبه که هفته گذشته با "کیم کاتاس" خبرنگار بی بی سی انجام شده است ، توافق هسته ای را فصل جدیدی از همکاری های منطقه ای خوانده و از علاقه جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط با کشورهای همسایه منطقه سخن گفته است.


ویدیو مرتبط :
BBC پس از سخنرانی روحانی چه سیاستی در پیش گرفت؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روحانی دو معاون جدید منصوب کرد / الهام امین زاده اولین معاون زن رئیس جمهور



معاونین روحانی,معاونان دولت روحانی

روحانی دو معاون جدید منصوب کرد / الهام امین زاده اولین معاون زن رئیس جمهور

رئیس جمهور در احکام جداگانه ای دو معاون خود را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، در حکمی دکتر الهام امین‌زاده را به عنوان معاون حقوقی رییس‌جمهور منصوب کرد.
متن حکم دکتر روحانی بدین شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
سرکار خانم دکتر الهام امین‌زاده

به موجب این حکم و بنا به صلاحیت‌های علمی، تواناییهای حقوقی، سوابق تقنینی و شایستگی‌های اخلاقی، شما را به عنوان «معاون حقوقی رییس‌جمهور» برمی‌گزینم.

امید است با عنایات الهی در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، موفق باشید.
حسن روحانی

انتصاب دکتر نوبخت به عنوان «معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور»
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، در حکمی دکتر محمدباقر نوبخت را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور منصوب کرد.
متن حکم دکتر روحانی بدین شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
جناب آقای دکتر محمدباقر نوبخت

بر اساس اصل 126 قانون اساسی و نظر به مراتب شایستگی و سوابق طولانی خدمت موفق در مسئولیت‌های اجرایی و تقنینی، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان «معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور» برمی‌گزینم.

امید است با عنایات الهی و همکاری اعضای محترم دولت در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، موفق باشید.
حسن روحانی

خبرآنلاین