اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مصاحبه فیروز کریمی دردسرساز شد


جلسه کمیته تیم های ملی بعدازظهر امروز با حضور کفاشیان، تاج ، معینی، محصص، هاشمیان ، احمدی ، حسینی، حمیسی جمالی ، رضاعلی و خراطی در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.

جلسه کمیته تیم های ملی بعدازظهر امروز با حضور کفاشیان، تاج ، معینی، محصص، هاشمیان ، احمدی ، حسینی، حمیسی جمالی ، رضاعلی و خراطی در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد. سایت فدراسیون فوتبال گزارش داد در این جلسه در خصوص موارد تصویب شده در نشست قبلی و مسائل مربوط به تیم های ملی بحث و تبادل نظر شد.

در اواخر این نشست، رئیس کمیته تیم های ملی ضمن اظهار تاسف از اظهارات سرمربی تیم شاهین بوشهر ، در خصوص کادر فنی تیم ملی از کمیته انضباطی خواست تا نسبت به این اظهارات رسیدگی و نتیجه را به این کمیته اعلام کند. فیروز کریمی اخیرا گفته شاید مربیان تیم ملی آب مروارید دارند که بازیکنان شاهین را نمی بینند و به تیم ملی دعوت نمی کنند!

منبع: خبرآنلاین



ویدیو مرتبط :
مصاحبه فیروز کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: مصاحبه های طنز فیروز کریمی


خبر ورزشی:




برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: مصاحبه های طنز فیروز کریمی
در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.