اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مصاحبه روحانی با کریستین امانپور (تصاویر)



 حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در مصاحبه تلویزیونی اختصاصی با شبکه CNNبه سوالات خبرنگار این شبکه پاسخ داد.

رئیس جمهور در گفت و گو با کریستین امانپور خبرنگار شبکه CNN با بیان اینکه "گفتگوی مستقیمی با امریکا در خصوص سوریه نداریم" گفت: از طریق اتحادیه اروپا و سازمان ملل به شکل غیر مستقیم تبادل نظر داریم. اگر تعهد جدی در اجرای توافقات هسته ای و لغو کامل تحریم ها ببینیم، شاید امکان گفتگو در سایر مسائل هم فراهم شود. اولویت در سوریه تقویت حکومت مرکزی برای پایان دادن به تروریسم و خونریزی، بازگشت آوارگان و اصلاحات سیاسی است.

روحانی همچنین بیان داشت: فاصله بین آمریکا زیاد است و مسایل زیادی باید جبران شود. مهم این است که نگرش و رفتار عوض شود. ملت ایران نمی خواهند در گذشته بمانند اما نمی پسندند که گذشته ادامه یابد.

اخبار,اخبار سیاست  خارجی,مصاحبه تلویزیونی  روحانی  با شبکه CNN

 

اخبار,اخبار سیاست  خارجی,مصاحبه تلویزیونی  روحانی  با شبکه CNN

 

اخبار,اخبار سیاست  خارجی,مصاحبه تلویزیونی  روحانی  با شبکه CNN

 

 اخبارسیاست خارجی - فرارو


ویدیو مرتبط :
مصاحبه دکتر روحانی با کریستین امانپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پخش مصاحبه کریستین امانپور با روحانی


شبکه تلویزیونی سی.ان.ان امرز اعلام کرد مصاحبه کریستین امانپور با حسن روحانی رئیس جمهور ایران روز دوشنبه ساعت نوزده به وقت لندن ( ساعت بیست و دو سی دقیقه به وقت تهران) پخش خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: شبکه تلویزیونی سی.ان.ان امرز اعلام کرد مصاحبه کریستین امانپور با حسن روحانی رئیس جمهور ایران روز دوشنبه ساعت نوزده به وقت لندن ( ساعت بیست و دو سی دقیقه به وقت تهران) پخش خواهد شد.

این شبکه افزوده است: در این مصاحبه درباره توافقنامه تاریخی هسته‌ای با ایران صحبت خواهد شد. همچنین درباره مسائل جهانی که ایران با آن روبرو است، با رئیس‌جمهور ایران گفت‌وگو خواهد شد. از جمله نظر رئیس‌جمهور ایران درباره جنگ در سوریه پرسیده خواهد شد.