اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مصاحبه جذابترین زن دنیا در مورد فیلم جنجالی و مرد مورد علاقه اش +عکس



میلا کانیس, جذابترین زن زنده دنیا,جذابترین زن دنیا,زیباترین زن دنیا

مصاحبه جذابترین زن دنیا در مورد فیلم جنجالی و مرد مورد علاقه اش +عکس
مصاحبه جذابترین زن دنیا در مورد فیلم جنجالی اش +عکسبه گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: جذابترین زن دنیا میگوید صحبت کردن در مورد فیلم جنجالی اش بسیار راحت تر از صحبت در مورد مرد مورد علاقه اش است.
"میلا کانیس" 25 ساله اخیرا عنوان جذابترین زن زنده دنیا را از آن خود کرده است و حتی به خاطر یکی از نقش هایش در یک فیلم به صورت کاملا برهنه جلوی دوربین ظاهر میشود که این مسئله حواشی و جنجال بسیاری برای وی در پی داشت. اما او معتقد است صحبت کردن در مورد این مسائل از صحبت کردن در مورد "اشتون کاچر" که مدتی است با او در ارتباط است راحت تر است.
به تازگی تصویری از وی روی یکی از مجلات سینمایی به چاپ رسیده است و با او مصاحبه ای در زمینه کاری و زندگی شخصی اش به عمل آمده است . او در این مصاحبه در رابطه با برهنگی اش در فیلمهایی که در آنها نقش بازی کرده است صحبت کرده است.
او در این فیلم جنجالی نقش مقابل  " جاستین تمیبرلیک" را ایفا کرده است . وی مدتها با ستاره فیلم های " تنها در خانه" ، مک کوارلی کالین" در ارتباط بود و بعد از 8 سال رابطه عاشقانه با او از وی جدا شد و اکنون با " اشتون کاچر" همسر سابق "دمی مور" رابطه ای بسیار رمانتیک دارد. وی اصالتا اوکراینی است و به حرفه مدلینگ نیز مشغول است.
وی در رابطه با زندگی شخصی اش و  اشتون کاچر گفته است: به هیچ عنوان دوست ندارم زندگی خصوصی ام مورد کنکاش واقع شود. نمیخواهم در مورد دوستانم و یا حتی گذشته ام و اینکه با چه کسانی در ارتباط بوده ام حرف بزنم.

میلا کانیس, جذابترین زن زنده دنیا,جذابترین زن دنیا,زیباترین زن دنیا

میلا کانیس, جذابترین زن زنده دنیا,جذابترین زن دنیا,زیباترین زن دنیا

 منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
بازیگران زن و مرد ایرانی به برزیل و عکس های جنجالی آن ه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر جنسیت یک مرد به دلیل علاقه شدید به خواننده زن معروف +عکس



مردی که هوادار بریتنی اسپیرز است و از او یک بت برای خود ساخته است  تحت عمل تغییر جنسیت قرار گرفت تا بیشتر شبیه این ستاره موسیقی شود!

 

اخبار گوناگون,خبر گوناگون

 

 

اخبار گوناگون,خبر گوناگون

 

 

اخبار گوناگون,خبر گوناگون

 

 

اخبار گوناگون,خبر گوناگون

 

کارا هایز بیش از ۶۰۰۰۰ پوند را صرف تغییر جنسیت و کاشت سینه کرده است.

این زن ۲۶ ساله که با جنسیت مذکر به دنیا آمده است قبلاً نامش کدی بود و اکنون موهای بلوند بلندی به تقلید از این خواننده پاپ دارد.

او می‌گوید در زمانی که او کوچک‌تر بود خوانندگانی مانند بریتنی اسپیرز و کریستینا اگویلرا بیشتر سرآمد بودند ، همان طور که اکنون لیدی گاگا و کتی پری هستند.

من می‌خواستم همیشه دختر باشم و در آن موقع فکر می‌کردم که شبیه کدام ستاره باشم بهتر است!؟

منبع:funpatogh.com