اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مصائب جاستین و جنیفر


جاستین ثرو می گوید برایش دوری از جنیفر آنیستون بسیار سخت است. بعد از چند وقت زندگی کنار هم، جاستین ثرو مجبور شده است برای فیلمبرداری فیلم جدیدش به تگزاس برود آن هم در حالی که جنیفر آنیستون کیلومترها دور از او و در لس آنجلس زندگی می کند.





روزنامه هفت صبح: جاستین ثرو می گوید برایش دوری از جنیفر آنیستون بسیار سخت است. بعد از چند وقت زندگی کنار هم، جاستین ثرو مجبور شده است برای فیلمبرداری فیلم جدیدش به تگزاس برود آن هم در حالی که جنیفر آنیستون کیلومترها دور از او و در لس آنجلس زندگی می کند. جاستین ثرو در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی می گوید: «دور شدن از همسر بسیار کار سختی است.

مصائب جاستین و جنیفر

جنیفر چندین بار به تگزاس آمده است تا مرا ببیند و من به محض اینکه بتوانم به لس آنجلس می روم تا او را ببینم. در این مدت از راه اینترنت و تلفن با هم در تماس بوده ایم و اس ام اس های بسیاری برای هم فرستاده ایم اما من مدت زیادی در صحنه هستم و به سختی و تا دیروقت کار می کنم. همین باعث می شود که بی صبرانه منتظر آخر هفته ها بمانیم تا بتوانیم مکالمه های طولانی داشته باشیم.»


ویدیو مرتبط :
جاستین تیمبرلیک و جنیفر انیستون در برنامه الن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنیفر آنیستون و جاستین تیروکس هم رسما نامزدی شان را اعلام کردند!



جنیفر آنیستون و جاستین تیروکس هم رسما نامزدی شان را اعلام کردند!

جنیفر که مدتها با نامزد جدیدش،جاستین تیروکس ارتباط داشت،سرانجام به این رابطه دوستانه خاتمه بخشید و آنها رسما نامزدی شان را اعلام کردند

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جنیفر آنیستون،بازیگری آمریکایی که مدعی است بزرگ‌ترین موفقیت خود را در سریال تلویزیونی دوستان به دست آورده است،این روزها خبرهای داغی را از آن خود کرده است.

جنیفر که مدتها با نامزد جدیدش،جاستین تیروکس ارتباط داشت،سرانجام به این رابطه دوستانه خاتمه بخشید و آنها رسما نامزدی شان را اعلام کردند.جنیفر آنیستون، او همسر سابق برد پیت بوده و در سال ۲۰۰۵ از او جدا شده است.او در یونان،کالیفرنیا و نیویورک بزرگ شده است و اکنون یکی از پر حاشیه ترین و در عین حال زیباترین زنان هالیوود به شمار می رود.

جاستین تیروکس 39 ساله  نیز که بازیگر آمریکایی میباشد متولد واشنگتن است و مادرش روزنامه نگار و پدرش وکیل است .جاستین بیشتر در سریالهای تلویزیونی معروفیت کسب کرده است .

این زوج هنری،در روز 12 آگوست رسما نامزدی شان را اعلام کرده و جشنی مختصر نیز برگزار کردند.تاریخ مراسم ازدواج آنها هنوز به طور مشخص قطعی نشده،اما جاستین به خبرنگاران گفت که دوران نامزدی شان، زیاد طول نمی کشد.

در زمان اعلام نامزدی آنجلینا و براد پیت، شایعاتی در مورد جنیفر پخش شده بود که او از این ازدواج ناراحت بوده و دوست دارد سر به تن آنجلینا نباشد.اما وی طی یک نامه مختصر،رضایت خود را از این ازدواج اعلام کرد و برای آن دو نیز آرزوی خوشبختی داشت./روزگارنو

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب