اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مشکلات iOS 9.3 این بار در آیفون 6S و 6S+


اپل در همان ابتدا به دلیل مشکلات پدید آمده برای برخی محصولات قدیمی تر خود، مجبور شد عرضه iOS 9.3 را متوقف کند و اکنون که ارائه بروزرسانی پس از رفع باگ های پیشین از سر گرفته شده، بار دیگر مشکلات جدید دستگاه های دیگر با این نسخه در حال نمایان شدن هستند.

وب‌سایت دیجیاتو - سینا گلستانه: اپل در همان ابتدا به دلیل مشکلات پدید آمده برای برخی محصولات قدیمی تر خود، مجبور شد عرضه iOS 9.3 را متوقف کند و اکنون که ارائه بروزرسانی پس از رفع باگ های پیشین از سر گرفته شده، بار دیگر مشکلات جدید دستگاه های دیگر با این نسخه در حال نمایان شدن هستند.

مشکلات iOS 9.3 این بار گریبان آیفون 6S و 6S+

اگر نگاهی به صفحات پشتیبانی وب سایت اپل بیاندازیم، بر اساس گزارش های ثبت شده به نظر می رسد کاربران iPhone 6S و 6S Plus پس از دریافت این بروزرسانی قادر نیستند برخی قابلیت های اپلیکیشن های خود را مورد استفاده قرار دهند.

کاربران می گویند باز کردن لینک های اینترنتی موجود در اپلیکیشن های Safari، Mail، Note و Messages روی این نسخه قابل باز کردن نیستند و نرم افزار در صورت کلیک روی آنها بسته یا به شدت کند خواهد شد.

چنین مشکلاتی البته پیشتر نیز در iOS 9.2.1 مشاهده شده بود و برخی کاربران بر همین اساس از تجربیات پیشین بهره گرفته و اعلام داشته اند غیر فعال کردن JavaScript در سافاری، می تواند بخشی از مشکل این اپلیکیشن را به شکل موقتی رفع نماید.

علاوه بر این شایان ذکر است که هرچند به نظر می رسد اینبار قرعه به نام جدیدترین ابزارهای ساخت اپل باشد، اما باز هم نام برخی از محصولات قدیمی تر در میان گزارش ها به چشم می خورد.


ویدیو مرتبط :
آیفون 6s و آیفون 6S پلاس ضد آب - استادیت - ostadit.ir

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی آیفون 6 اس اپل (Apple iPhone 6S)


آیفون همان گوشی هوشمندی است که تمام تولیدکنندگان مطرح دنیا قصد رقابت با آن را دارند و تا اینجای کار نیز آیفون از نظر آمارهای فروش همیشه برنده بوده است.