اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مشکلات روانی اولین زن باشگاه دار ایران!


مریم امیر کمالی مالک جدید نساجی مازندران است. اولین زنی که در ایران قصد دارد باشگاهداری کند هر چند که خودش ادعا می کند نام کوچکش مریم نیست.

تماشا: مریم امیر کمالی مالک جدید نساجی مازندران است. اولین زنی که در ایران قصد دارد باشگاهداری کند هر چند که خودش ادعا می کند نام کوچکش مریم نیست. او که 98 درصد سهام باشگاه را در اختیار دارد در گفت و گو با سایت مازندلیگ از عدم انتقال 2 درصد باقی مانده به نام او با وجود پذیرفتن همه شروط مسئولان فوتبال مازندران خبر می دهد. این گفت و گو که قبل از بازی های هفته پانزدهم لیگ یک انجام شده است را پیش رو دارید.

مریم امیرکمالی: به من می گویند تعادل روانی نداری!

چه شد که تصمیم گرفتید وارد فوتبال شوید؟ این سوال وجود دارد که این خانم کیست که می خواهد تیمداری کند.

- صراحتا اعلام می کنم من دکتر امیر کمالی از مادر لبنانی و از پدر ایرانی هستم. مادرم زن رزمنده لبنانی است. آمده ام به تیم نساجی کمک کنم و تا آخرین لحظه صبر می کنم تا تیم را بردارم و کوتاه نمی آیم. البته درست است که از طرف مادر لبنانی هستم ولی فارسی را روان و بدون مشکل صحبت می کنم.

چه برنامه هایی برای نساجی دارید؟


- هدف من خدمت است و هدف دیگری ندارم. بهترین لباس و بهترین امکانات را برای تیم فراهم می کنم و در اختیار بازیکن ها قرار می دهم. از تیم هم انتظار دارم به تمرینات خود ادامه دهد. استادیوم بسیار شیکی در آینده قرار است بسازم. اهل شعار دادن نیستم و به حرف هایم عمل می کنم. با قدرت عرض می کنم مثل کوه پشت تیم هستم.

2 درصد سهام باقی مانده به نام شما زده شد؟

- تیم را کامل می خواهم. 98 درصد به نام من هست و باید دو درصد باقی مانده را به نام من بزنند. زن ها بسیار حساس هستند و به پرستیژ خود و تیمشان بسیار اهمیت می دهند. چهارشنبه قرار بود آقای سعادتمند بیایند و 2 درصد باقیمانده را به من انتقال دهند. چهارشنبه از صبح تا عصر منتظر حضور ایشان ماندیم اما خبری نشد.

من صددرصد قانونمند هستم. طبق قانون وقتی صددرصد سهام را بگیرم پول را پرداخت می کنم. از من خواستند تعهدنامه ای را برای انتقال 2 درصد سهام امضا کنم. عدم خروج تیم از قائمشهر، عدم تغییر نام باشگاه و پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی را قبول کردم. من گفتم زمانی که سند را به نام من انتقال می دهید، تعهدنامه را بدون هیچ شرطی امضا می کنم اما به دفترخانه نیامدند.

حرف و حدیث هایی هم در مورد شما به وجود آمده است. مثلا در مورد مدرک دکترای شما.

- آنها به من می گویند تعادل روانی ندارید و مدرک دکترای شما واقعی نیست. صحت مدرک دکترای من تنها به یک استعلام ساده از نظام پزشکی نیاز دارد. بله من دیوانه هستم. این همه عاقل تیم ها را اداره می کنند. بگذارید یکی مثل من دیوانه یک تیم را اداره کند ولی یک سوال دارم. اگر به جای من فرد دیگری بود و مدرک دکترای خود را بدون حرف و حدیث به شما می داد دیگر چه دلیلی برای ندادن 2 درصدسهم به او داشتید؟

مشخص است که مسئولان نمی خواهند باشگاه را به من واگذار کنند و در حال نشر اکاذیب علیه من هستند. نمی دانم نام کوچک من را چگونه «مریم» گذاشته اند. از اینکه زن هستم ناراحت هستند؟ من به قانون مدنی تمام کشورهای دنیا آشنایی دارم و از قانون سردرمی آورم. حتی این را بگویم فرق مطلبی که با خودکار نوشته می شود با مطلبی که با خودنویس در دفتر اسناد رسمی نوشته می شود را می دانم.

باید بین ما و مسئولان تعامل باشد. من مثل خواهر هوادارها و مسئولان هستم و درخواست می کنم مثل خواهر خود با من برخورد کنند. خواهش می کنم حقیقت را بگویید و ذهن مردم را مخدوش نکنید.


ویدیو مرتبط :
خنده دار زن فوتبالیست روانی 18+

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی دایی نسبت به عواقب مشکلات مالی به باشگاه های ایران هشدار داد



 

علی دایی نسبت به عواقب مشکلات مالی به باشگاه های ایران هشدار داد

 

سرمربی راه آهن گفت: «با این وضعیت که در فوتبال خودمان مشاهده می کنیم خیلی زود است که بتوان فوتبال حرفه ای را در ایران پیاده کرد.»

علی دایی با هشدار نسبت به انباشت بدهی ها در تیم های ایرانی، گفت: «فوتبال ما دارای مشکلات مالی است و اگر این مشکلات حل نشود در نیم فصل دوم لیگ برترگریبان تیم ها را خواهد گرفت.»

به گزارش جام نیوز به نقل از ایرنا، علی دایی که با خبرنگاران در اهواز گفتگو می کرد، اظهارداشت: «بازیکنان تیم فوتبال راه آهن حدود چهارماه است که حقوق نگرفته اند، البته بازیکنان تاکنون مردانه بازی کرده اند، ضمن آنکه مسئولان قول مساعد در این زمینه داده اند. بازیکن باید آسایش فکری داشته باشد تابتواند بازی کند زیرا فوتبالیست های ما غیر فوتبال درآمد دیگری ندارند، به همین دلیل باید پاسخگوی اعضای خانواده خود باشند.»

دایی که قبل از بازی با فولاد به سئوالات خبرنگاران پاسخ می داد، اظهارداشت: «قطع کمک های دولتی به تیم های فوتبال ما مشکل زا خواهد بود. عدم مدیریت به فوتبال ما ضربه زده است زیرا اگر مدیریت اصولی نباشد نمی توان نتیجه گرفت و فوتبال را پیش برد.»

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با اشاره به فوتبال حرفه ای و ویژگی های آن گفت: «با این وضعیت که در فوتبال خودمان مشاهده می کنیم خیلی زود است که بتوان فوتبال حرفه ای را در ایران پیاده کرد. به جز یکی دو باشگاه ما هیچ کدام شرایط حرفه ای را ندارند، زیرا تیمی که بخواهد حرفه ای عمل کند باید زمین اختصاصی از خودش داشته باشد، ضمن آنکه خود بتواند کار تبلیغاتی برای کسب درآمد داشته باشد. یکی از مشکلات باشگاه های ما آن است که کار را از تیم های پایه شروع نمی کنند و اگر هم باشگاه هایی باشند که در این زمینه کارمی کنند انگشت شمار هستند.»

وی درباره بازی تیم راه آهن در برابر فولاد خوزستان گفت: «اگر چه فولاد تیم خوبی است و بازی دشواری در مقابل آن داریم ولی ما برای گرفتن سه امتیاز این مسابقه بازی می کنم و اطمینان دارم که به آن خواهیم رسید. تیم راه آهن درحال رشد است و در نیم فصل دوم بازی های خوبی توام با نتیجه گرفتن ارایه خواهیم داد، به طوری که در پایان مسابقات جایگاهی بین 10 تیم اول خواهیم داشت.»