اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مشتری ناراضی رستوران را آتش زد



 

مشتری ناراضی رستوران را آتش زد

 

این موضوع در مورد رستوران های فست فود بیشتر صدق می کند و اگر این انتظار براورده نشود ، شاید رستوران با تبلیغات شفاهی منفی در بلند مدت شانس کمتری درجذب مشتری داشته باشد.

ولی در رستوران مکزیکی در شهر آلبانی در ایالت جورجیا آمریکا مشتری ناراضی راه عجیبی را برای تسویه حساب با رستوران پیدا کرد.

پلیس این شهر گزارش داد رستوران مکزیکی تاکوبل روز شنبه صبح آتش زده شده بود. به گفته ماموران پلیس د رداخل سطل زباله این رستوران یک ظرف پلاستیکی همراه با ماده آتش زایی در داخل آن در حال سوختن بود.

پیش از آن در صبح همان روز مشتری با رستوران تماس گرفته بود و سوال کرده بود چرا در ساندویچ او گوشت کمی ریخته شده است .

زمانی که مسئول رستوران از او خواسته بود شخصا به این رستوران مراجعه و شکایتش را مطرح کند، او با عصبانیت پاسخ داده بود: "اگر به آنجا بیایم دکوراسیون رستورانت را عوض می کنم!"

آتش سوزی خوشبختانه خیلی زود مهار شده و آسیب زیادی به رستوران وارد نیامده ولی پلیس هنوز دراین زمینه کسی را دستگیر نکرده است... /منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
ضرب شست مشتری ناراضی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک راهب تبتی در چین خود را آتش زد



 

آفتاب: بنا بر گزارش‌ها یک راهب تبتی که خود را در غرب چین به آتش کشیده بود، پس از چند ساعت درگذشت. خبرگزاری شین هوا، دراین باره می‌نویسد که این راهب بودایی تبتی پس از ۱۰ ساعت بر اثر شدت جراحات درگذشته است.

یک راهب دیگر تبتی در تبعید گفته است که روز چهارشنبه، پس از اینکه این راهب خود را به آتش کشید، پلیس او را مورد ضرب‌وشتم قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری‌های بین‌المللی، صدها راهب بودایی دیگر در اعتراض به این اقدام دست به تظاهرات زدند.../آفتاب