اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مشتریان رنو در کدام کشورها هستند؟


رنوی فرانسوی در بسیاری از کشورهای خاورمیانه محبوب است.

خبرآنلاین: رنوی فرانسوی در بسیاری از کشورهای خاورمیانه محبوب است.

گروه خودروسازی رنو شاهد افزایش 15 درصدی در حجم فروش خود در کشورهای خاورمیانه در 5 ماه اول 2013 در مقایسه با سال گذشته بوده است.

این گروه فرانسوی دلیل موفقیت خود را افزایش تقاضا برای مدل‌های داستر 4x4، فلوئنس، کولئوس می‌داند. از ابتدای سال جاری تا ماه می، رنو در کل منطقۀ خاورمیانه به تعداد 6.885 عدد خودرو فروخته است.

در امارات متحده عربی، فروش رنو 42% افزایش یافت و به طور مشخص مدل SUV-S، 10% از سهم فروش را به خود اختصاص داد. مدل داستر رنو نیز به عنوان پنجمین خودروی محبوب در این کشور شناخته شد.

در عمان نیز فروش خودروی فرانسوی رنو از افزایش 11 درصدی برخوردار بود. رنو همچنین با مدل‌های فلوئنس، داستر و سافران در میان سه خودروی برتر اروپایی قرار گرفت.

در کویت نیز فروش خودروهای رنو 9%، در عراق 183% و در کشورهای همسایۀ شرقی نیز 16% افزایش یافت. در فوریه سال جاری بود که رنو از احداث واحدهای جدید و پروژه‌های بزرگ برای افزایش فروش خود در کشورهای منطقه خبر داد.

این اقدام رنو در راستای هدف تبدیل شدن به برند شمارۀ یک خودروهای اروپایی تا سال 2016 بوده است. تحت این عنوان بسیاری از کشورهای خاورمیانه از جمله افغانستان، بحرین، ایران، عراق، اردن، کویت، لبنان، عمان، قطر، عربستان سعودی، سوریه و امارات متحده عربی از بازارهای هدف رنو برای افزایش فروش هستند.


ویدیو مرتبط :
بررسی روابط کیفیت خدمات، رضایت مشتریان، وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیه ای (مطال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باند سرقت از مشتریان بانك ‌ها متلاشی شد



 

باند سرقت از  مشتریان بانك‌ها متلاشی شد

 

۳مرد و زن كه در پوشش یك باند از مشتریان بانك‌های كرج سرقت می‌كردند، دستگیر شدند.

 

 

۳اوایل خرداد امسال مردی پس از دریافت ۲۵ میلیون تومان پول از بانكی در كرج، آن را داخل خودرویش قرار داد و بانك را ترك كرد. شهروند كرجی در میانه راه در حاشیه خیابان توقف كرد تا از مغازه‌ای خرید كند.

 


دقایقی بعد وقتی به سمت خودرویش بازگشت پول‌هایش از داخل خودرو سرقت شده بود. بنابراین با مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ كرج تماس گرفت و موضوع سرقت را خبر داد.

 


ماموران كلانتری ۱۷ مهرویلا با حضور در محل به بررسی موضوع پرداختند و با تشكیل پرونده‌ای در این ارتباط، تحقیقات برای یافتن دزد مرموز در پلیس آگاهی آغاز شد.

 


در ادامه این جستجوها افراد دیگری هم به مركز پلیس مراجعه و شكایت‌های مشابهی ارائه كردند. با توجه به این‌كه سرقت‌ها به یك شیوه صورت گرفته بود، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

 


● توقف دزد حرفه‌ای در آخرین سرقت


در ادامه این تحقیقات هفته گذشته ماموران كلانتری ۱۷ مهرویلای كرج در حال گشتزنی در شهر متوجه یك خودروی پژو شدند كه راننده آن به محض خروج یكی از مشتریان بانك، به تعقیب خودروی پراید پرداخت.

 


ماموران با احتمال به این‌كه راننده خودروی پژو همان سارق فراری است، او را تعقیب كردند.

 


در همین موقع وقتی مشتری بانك، خودرویش را در حاشیه خیابان متوقف كرد تا از مغازه‌ای خرید كند، راننده جوان از خودروی پژو خارج شد و با نزدیك شدن به خودروی پراید، پول‌ها را سرقت كرد و قصد فرار داشت كه از سوی ماموران دستگیر شد.


با دستگیری این مرد به نام محمود، وی برای ادامه تحقیقات به اداره آگاهی استان تهران منتقل شد. این متهم در بازجویی‌های پلیسی اعتراف كرد كه با همدستی یك زوج جوان سرقت‌ها را انجام داده است.

 


● اعتراف به دزدی با همكاری یك زوج


دزد حرفه‌ای در تشریح ماجرای سرقت‌ها به پلیس گفت: چندی قبل در پی آزادی از زندان، با یك زوج جوان كه در سرقت از مشتریان بانك‌ها تبحر داشتند آشنا شده و سرقت‌هایمان را آغاز كردیم.

 


هریك از ما به نوبت به عنوان مشتری وارد بانك‌های كرج شده و مشتریانی را كه پول كلان دریافت می‌كردند شناسایی می‌كردیم. در این هنگام من و همدستم امین با خودرو آنها را تعقیب و در زمانی كه مشتریان بانك‌ها خودروهایشان را در خیابان متوقف می‌كردند، در خودروها را باز و پول‌ها را سرقت می‌كردیم.

 


متهم به سرقت ادامه داد: علاوه بر این سرقت‌ها، در محله‌های خلوت شهر هم پرسه می‌زدیم و با تخریب در خودروها، وسایل داخل آن را سرقت می‌كردیم.

 


تاكنون از مشتریان بانك‌ها ۸۰ میلیون تومان پول سرقت كرده‌ایم. با اعتراف این مرد، زوج همدست وی هم دستگیر شده و به همكاری با متهم پرونده اعتراف كردند..../ گزارش : جام‌جم آنلاین