اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مشایی در فرودگاه تبریز چه گفت؟


مشاور رییس جمهوری و رییس مرکز ملی مطالعات جهانی شدن گفت: سفرهای استانی رییس جمهوری فرصت شناسی و اقدام در جهت تامین نیازهای مردم و توسعه عدالت است.

خبرگزاری ایرنا: مشاور رییس جمهوری و رییس مرکز ملی مطالعات جهانی شدن گفت: سفرهای استانی رییس جمهوری فرصت شناسی و اقدام در جهت تامین نیازهای مردم و توسعه عدالت است.

ˈاسفندیار رحیم مشاییˈ روز یکشنبه در حاشیه ورود رییس جمهوری و هیات دولت به تبریز اظهارکرد: این سفرها بستری مناسب و گامی بزرگ برای شناسایی نیازهای واقعی هر منطقه و اقدام برای تامین آنهاست.
 
وی با تاکید بر اهمیت سفرهای استانی رییس جمهوری و تاثیر مثبت آن بر تسریع روند توسعه عمرانی کشور، خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه امکانات و ثروت های ملی نخستین گام برای تحقق این هدف است.
 
رحیم مشایی شناخت ظرفیت های نقاط مختلف کشور و بهره گیری از آنها برای توسعه همه جانبه کشور را از دیگر عوامل ضروری برای ریشه کنی فقر عنوان کرد.
 
وی اضافه کرد: در این سفرها امکان شناخت بیشتر فرصت ها و ظرفیت های نقاط مختلف کشور فراهم می شود که این امر می تواند کمک شایانی به ارایه راهکارهای فقرزدایی در هر منطقه داشته باشد.
 
مشاور رییس جمهوری اظهار کرد: حضور دولت در استان ها موجب می شود پیش از سفر تمام نیازها از سطوح پایین ارایه و در بخش ها، شهرستان ها و شوراهای برنامه ریزی و توسعه استان بررسی و در طول سفر استانی برای آن برنامه ریزی و راهکار ارایه شود.
 
وی اجرای این فرایند را عامل مهمی در شناسایی نیازهای اصلی کشور عنوان و اضافه کرد: این روند می تواند در جهت استفاده حداکثری از امکانات و ظرفیت های کشور برای پیشرفت و آبادانی استان ها موثر باشد.

رییس جمهوری اسلامی ایران امروز در چهارمین سفر استانی خود میهمان مردم غیور و قدردان آذربایجان شرقی است که 25 طرح عمرانی و صنعتی را با حدود 22 هزار و 720 میلیارد ریال اعتبار افتتاح می کند.


ویدیو مرتبط :
استقبال از تونی در فرودگاه تبریز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشایی در تبریز چه می کند؟



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , مشایی

 اسفندیار رحیم مشایی این روزها در تبریز به سر می برد. اسفندیار رحیم مشایی این روزها در تبریز بسر می برد.

اسفندیار رحیم مشایی این روزها در تبریز به سر می برد. اسفندیار رحیم مشایی این روزها در تبریز بسر می برد.گفته می شود؛ تبریز حساس ترین و مهمترین حوزه انتخابی است که در دور دوم انتخابات می تواند تعیین کننده باشد.در دور دوم انتخابات در تبریز4 کاندیدای لیست امید اصلاح طلبان با 3 کاندیدای لیست اصولگرایان که از چهره های نزدیک به دولت سابق بوده اند رقابت خواهند کرد.
 
 اخبار  سیاسی -  باشگاه خبرنگاران