اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مشایی در تهران دیده شد



 

مشایی در تهران دیده شد

 

پیگیری های خبرنگار عصرایران حاکی از آن است که اسفندیار رحیم مشایی در ایران است.

یک منبع آگاه که در مراسم استقبال از رئیس جمهور حضور داشت به خبرنگار عصرایران گفت که مشایی در هواپیمای حامل رئیس جمهور حضور داشته و خودش شاهد بوده که در مهرآباد از هواپیما پیاده شده است.

وی افزود:‌ البته مشایی تعمداً در برابر دوربین ها ظاهر نشد و در حالی که احمدی نژاد مشغول گفت وگو و مراسم استقبال بود ،‌او به طور مخفیانه از فرودگاه خارج شد.

مشایی موقع رفتن به نیویورک هم دور از نظر عکاسان سوار هواپیما شده بود و در نیویورک نیز سعی داشت در مقابل دوربین ها ظاهر نشود و این امر سوالاتی جدی را درباره رفت و برگشت او باعث شده بود.

هنوز معلوم نیست این "بازی پنهانکاری" به چه دلیل انجام می شود اما عده ای معتقدند دولتی ها بدشان نمی آید با حاشیه های اینچنینی ،‌مسائلی مانند اختلاس اخیر بانکی را از یادها ببرند!.../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
مشایی در شبکه تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشایی در ورود احمدی نژاد به تهران رویت نشد



 

مشایی در ورود احمدی نژاد به تهران رویت نشد

 

رئیس جمهوری اسلامی ایران شب گذشته پس از یک سفر 8 روزه با بخشی از هیئت ایرانی حاضر در اجلاس نیویورک به تهران بازگشت و مورد استقبال معاون اول و تنی چند از مسئولان دولتی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود احمدی نژاد شب گذشته حدود ساعت 21 به همراه هیئت ایرانی از هواپیمای بوئینگ 747  پیاده شد و مورد استقبال محمد رضا رحیمی معاون اول، لطف الله فروزنده، محمد رضا میرتاج الدینی و مسعود زریبافان دیگر معاونین خود و  بختیاری وزیردادگستری، مرتضی تمدن و فرهادی استانداران تهران و البرز و محمد علی رامین معاون مطبوعاتی سابق قرار گرفت.

در سالن استقبال از رئیس جمهور و هنگام سخنرانی وی در جمع خبرنگاران، علی اکبر ولایتی مشاور بین الملل مقام معظم رهبری حضور نداشت ولی در هنگام ترک پاویون جمهوری خودروی وی نیز رویت شد.

اسفندیار رحیم مشایی نیز در سالن استقبال از رئیس جمهور رویت نشد هر چند که بنا بر گفته ها در تمامی برنامه های خبری و حتی در دیدارهای دوجانبه ای که طی این سفر انجام شد سعی می شد عکس یا تصویری از رحیم مشایی در هیئت ایرانی دریافت و منتشر نشود.

جمعی از مردم علاقه مند به رئیس جمهور در مقابل درب ورودی پاویون جمهوری تجمع کرده بودند تا از احمدی نژاد استقبال کنند و به محض خروج خودرو رئیس جمهور بر دور این خودرو حلقه زده و با شعارهایی ورود او را به وطن گرامی داشتند . البته در میان شعارهایی که سر دادند، شعار جدید "یار علی در نهروان، بشکن سکوتو قهرمان" به صورت سازمان دهی شده بیش از دیگر شعارها تکرار شد.

محمود احمدی نژاد نیز به ابراز محبت آنها پاسخ گفت و در سخنانی کوتاه با بیان اینکه امروز نام ملت ایران در تمام جهان می‌درخشد و مواضع جمهوری اسلامی ایران شکلی فراگیر به خود گرفته است، گفت: مطمئن باشید پیروزی با تمام انسان‌های آزادیخواه و عدالت‌طلب دنیاست و این وعده تاریخی است که خدای متعال به بشر داده است در مسیر آرمان‌خواهی و عدالت‌ طلبی ممکن است مشکلات و سختی‌هایی وجود داشته باشد اما بدانید که تمام این مشکلات برای مشخص شدن سره از ناسره در راه پیروزی است.

وی با اشاره به اینکه امروز ملت‌ها در همه جای جهان با ملت ایران هستند و حرف‌ها و شعارهای ملت ایران را تکرار می‌کنند، تصریح کرد: در جلساتی که با گروه‌های مختلف آمریکایی در نیویورک داشتیم، آنها هم همان حرف‌های ملت ایران را بیان می‌کردند.

در هیات همراه رئیس جمهور شیخ الاسلامی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، نامجو وزیر نیرو و ثمره  هاشمی دستیار ارشد وی دیده شد که بنا بر گفته برخی دیگر از اعضا هیات همراه ، غضنفری وزیر صنایع و تجارت نیز در نیویورک این هیات را همراهی می کرده و پس از چند روز به کاراکاس پایتخت ونزوئلا عزیمت کرده است..../تحلیل:انتخاب