اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مشایخی و خانواده شهدا روی فرش قرمز


«فرش قرمز» عنوان مستندی برای هفته دفاع مقدس شبکه دو سیماست که در آن چهره‌های هنری همچون جمشید مشایخی به دیدار خانواده‌های شهدا می‌روند.

خبرگزاری ایسنا: «فرش قرمز» عنوان مستندی برای هفته دفاع مقدس شبکه دو سیماست که در آن چهره‌های هنری همچون جمشید مشایخی به دیدار خانواده‌های شهدا می‌روند.

عرفان احتشامی - تهیه‌کننده برنامه «فرش قرمز»  در تکمیل این خبر گفت: «فرش قرمز» یک مجموعه 12 قسمتی است که در هر قسمت از آن بازیگران حضور پیدا می‌کنند و با خانواده‌های شهدا دیدار می‌کنند. این برنامه تولیدی است و به سفارش بنیاد شهید ایثارگران استان البرز و گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما تهیه شده است و قرار است هفته دفاع مقدس هر شب به روی آنتن برود.

وی همچنین اعلام کرد: جمشید مشایخی، نرگس محمدی، ارسلان قاسمی، نادر سلیمانی، محمود پاک‌نیت، گیتی معینی، رضا توکلی، مجید شهریاری و ... از جمله چهره‌های هنری هستند که در برنامه «فرش قرمز» به دیدار خانواده شهدا می‌روند.

تهیه‌کننده «فرش قرمز» همچنین خبر داد: برنامه ترکیبی «فرش قرمز» قرار است ادامه‌دار باشد و ما در سری دوم و سوم این مستند به سراغ چهره‌های ورزشی نیز خواهیم رفت.

احتشامی در پایان گفت: مستند «فرش قرمز» به کارگردانی اشکان درویشی تهیه شده است و هر قسمت آن به مدت 20 دقیقه به روی آنتن شبکه دو می‌رود. همچنین اجرای این برنامه را آذین فولادوند بر عهده دارد.


ویدیو مرتبط :
وداع خانواده شهدا با استخوان های شهدا مداحی سلحشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جمشید مشایخی در «فرش قرمز» تلویزیون


جمشید مشایخی به همراه عده‌ای دیگر از هنرمندان سینما و تلویزیون در «فرش قرمز» تلویزیون به مفهوم ایثار، فداکاری و شهادت می‌پردازند.

خبرگزاری ایسنا: جمشید مشایخی به همراه عده‌ای دیگر از هنرمندان سینما و تلویزیون در «فرش قرمز» تلویزیون به مفهوم ایثار، فداکاری و شهادت می‌پردازند.

هیلا رضاییان، مجری برنامه «فرش قرمز» درخصوص جزئیات این برنامه گفت: برنامه «فرش قرمز» به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران، هفته گذشته با حضور عده‌ای از هنرمندان در تهران کلید خورد. این برنامه در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه اول سیما در ایام دهه فجر امسال در نظر گرفته شده است.

جمشید مشایخی در «فرش قرمز» تلویزیون

وی افزود: جمشید مشایخی‌، محمود پاک نیت‌، مجید شهریاری‌، گیتی معینی‌، رضا توکلی‌ و عده‌ای از ورزشکاران و خوانندگان مطرح کشور از جمله مهمانان «فرش قرمز» هستند که به مفهوم ایثار‌، فداکاری و شهادت می‌پردازند.

این مجری تلویزیون همچنین اظهار کرد: برنامه «فرش قرمز» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان درویشی تهیه شده است. طبق گفته‌ی کارگردان «فرش قرمز» در هر قسمت از این برنامه یکی از هنرمندان مطرح کشور مهمان یکی از خانواده‌های معظم شهدا می‌شوند و با آنها به گفت‌وگو می‌نشینند. این برنامه در قالبی نو ارائه خواهد شد و در فضایی ساده و صمیمی به تصویر کشیده خواهد شد.

جمشید مشایخی در «فرش قرمز» تلویزیون

رضاییان در پایان اعلام کرد: بخش مربوط به خوانندگان و ورزشکاران در فاز دوم از برنامه «فرش قرمز» ضبط خواهد شد. تاکنون گفت وگو با جمشید مشایخی‌، محمود پاک نیت،‌ مجید شهریاری‌، گیتی معینی و رضا توکلی به ضبط رسیده است.