اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مشاور روحانی: حسین شریعتمداری سمبل افراط است



 حسین شریعتمداری ,اکبر ترکان


مشاور روحانی: حسین شریعتمداری سمبل افراط است

تركان گفت: دكتر روحانی علاقمند است از عارف در كابینه استفاده كند..

علی اكبر تركان از چهره های نزدیك به رییس جمهور منتخب در گفتگو با خبرگزاری آریا گفت:آقای روحانی فرد اعتدالگرایی است كه فكر خودش را دنبال می كند .ایشان فكری منسجم و شكل یافته دارد.

وی افزود:افكار آقای روحانی امروز به مردم معرفی نشده است .ایشان از زمانی كه در مجلس و در جاهای دیگر مسئولیتهایی را داشتند فكر و مشی اعتدالی داشته اند و بر این رویه خود استوار است.
آقای روحانی فرد پر ظرفیتی است حرف همه را می شنود اما تصمیم خودش را می گیرد بنابراین اشكال ندارد كه همه اشخاص با هر فكری نظراتشان را به ایشان می گویند به هر حال هر كس تصمیم خودش را می گیرد.

تركان اظهار داشت:فراموش نكنیم كه هنوز مدت زیادی نگذشته است كه جامعه ایران  انتخاب خودش را ارائه كرد و  اعلام كرد اگر اعتدالگرایی را قبول دارد البته دیگر افكار موجود در جامعه نیز محترم هستند اما باید بدانند مردم ایران كردند اعتدالگرایی را انتخاب كردند.

این فعال سیاسی درباره چینش كابینه روحانی اظهار بی اطلاعی كرد و ادامه داد:كسانی كه برای رایزنی با دكتر روحانی ملاقات می كنند نظرشان را بیان می كنند ایشان هم در حالی كه لبخند می زند به حرفهای همه گوش می دهند اما واقعا ما از تصمیم گیری رییس جمهور منتخب اطلاعی نداریم.

وی درباره حضور عارف در كابینه دولت یازدهم گفت:بنده از حضور آقای عارف  در كابینه خبر ندارم اما می دانم كه دكتر روحانی علاقمند است از وجود آقای عارف در كابینه استفاده كند اما همانطور كه گفتم نمی دانم در چه سمتی می خواهند  از ایشان استفاده كنند.

این چهره نزدیك به روحانی  موضع گیری حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه كیهان در برابر رییس جمهور منتخب را طبیعی خواند و اظهار داشت:آقای شریعتمداری سمبل افراط است ایشان نمی تواند به یكباره اعتدالی شود.آقای شریعتمداری بهتر است مسیر خودشان را ادامه بدهند چون از اول مسیرشان همین بوده است اما آقای روحانی معتدل است لذا اینكه آقای شریعتمداری بر اساس فكر خودش اعلام نظر كند اشكالی ندارد.

وی در خصوص تاثیر گذاری موضع گیری افراطی ها در نظر و رای روحانی افزود:نمی دانم این رفتارها بر نظر دكتر روحانی تاثیرگذار است یانه در واقع ایشان خودشان باید بگویند از حرفهای افراطی ها حساب می برند یا خیر؟و آیا مسیر اعتدالی را رها می كنند.

تركان اظهار داشت:به نظر بنده دكتر روحانی در اعتدالگرایی استوار هستند البته گفتن نظرات اشكالی ندارد اما ایشان در مسیر اعتدال خود حركت می كنند./آریا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه انتقادی شریعتمداری در مورد حسن روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادامه مدیریت همسر حسین شریعتمداری در دولت روحانی +سند



اخبار, اخبار سیاسی ,همسر حسین شریعتمداری

 

اخبار سیاسی -  ادامه مدیریت همسر حسین شریعتمداری در دولت روحانی

در حالی که رسانه های اصولگرا و به ویژه کیهان، با بزرگنمایی، فضاسازی های گسترده ای درباره تغییر و تحولات در دولت روحانی انجام می دهند، خانم دکتر عصمت باروتی، همسر حسین شریعتمداری همچنان در مسوولیت خود در حوزه وزارتی وزارت بهداشت ادامه می دهد.

دکتر عصمت باروتی هم مشاور وزیر و سرپرست دفتر امور زنان این وزارتخانه است و هم مدیر پیگیری طرح های جامع سلامت زنان است.

اکنون پرسش اینجاست که خانم دکتر باروتی توانمندترین پزشکی است که می تواند وظیفه خطیر "پیگیری طرح های جامع سلامت زنان" را مدیریت کند، یا رهایی وزارت بهداشت از حملات همسر ایشان نیز در ادامه فعالیت ایشان موثر بوده است؟

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب


اخبار سیاسی - آینده،انتخاب