اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مشاور حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران : پاسخ اصابت موشک آمریکا به ایران حمله به تل آویو است



ذوالنور: پاسخ اصابت موشک آمریکا به ایران حمله به تل آویو است

مشاور حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر موشک آمریکا به ایران اصابت کند هنوز گرد و خاک آن به زمین ننشسته باشد، موشک‌های ما در قلب تل آویو فرود می‌آید.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر سه شنبه در جمع پایوران رسمی، وظیفه و آموزشی آموزشگاه نظامی شهید هاشمی‌نژاد نیشابور در حسینیه فضل ابن شاذان این آموزشگاه، اظهارکرد: آمریکا دست از پا خطا کند ما می‌توانیم منافعش را در چندین کشور دنیا مورد حمله قرار دهیم.

وی با بیان اینکه ریسک حمله به ایران برای دشمن بسیار بالا است، اظهار داشت: کشورمان در موضوع پهباد در حال حاضر در جایگاه سوم دنیا قرار دارد.

جانشین سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از اصلاح نشدن زیرساخت‌های اقتصادی کشور، عنوان کرد: نقدینگی سرگردان در دست مردم یکی از مشکلات اساسی است و هم اکنون بیش از 370 هزار میلیارد تومان فقط موجودی مردم در بانک‌ها است.

ذوالنور یک بخش از گرانی‌های اخیر را ضعف نظارت بر بازار و سوء مدیریت در کشور دانست و تاکید کرد: در موضوع اقتصاد، جرم و جزا با یکدیگر سنخیت ندارد و ضعف قانون موجب نبود قاطعیت لازم در برخورد شده است.

وی همچنین درباره طرح سئوال از رئیس جمهور، هیئت رئیسه مجلس را بی‌طرف ندانست و افزود: سوال‌کنندگان دارای نیات خاصی بودند.

ذوالنور بعضی از قوانین کشور را رضاخانی توصیف کرد و اضافه کرد: مجلس در اولویت‌بندی قانون خوب عمل نکرده است و بعضی از قوانین در وضع کنونی به درد نمی‌خورد./مهر


ویدیو مرتبط :
لحظه اصابت موشک حماس به تل آویو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اصابت موشک مقاومت به تل‌آویو/ شنیده شدن صدای آژیر خطر در قدس اشغالی/اعلام آمادگی ایران برای کمک به غزه



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اصابت موشک مقاومت به تل‌آویو/ شنیده شدن صدای آژیر خطر در قدس اشغالی

شبکه خبری المنار لبنان در خبری فوری از اصابت موشک مقاومت به تل آویو خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از شبکه تلویزیون المنار لبنان، مقاومت فلسطین بار دیگر شهر تل آویو را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

بر اساس این گزارش، یک موشک به شهر تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی اصابت کرد.

شبکه المنار گزارش داد که همچنین صدای آژیر خطر در قدس اشغالی شنیده می‌شود.

گردانهای القسام اعلام کرد که از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از 727 موشک به مناطق مختلف فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

اعلام آمادگی ایران برای کمک به غزه

در پی شروع دور جدید حملات رژیم اشغالگر قدس و وضعیت بحرانی حاکم در غزه، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه ای به جمعیت هلال احمر فلسطین برای ارسال کمکهای بشردوستانه دارویی و درمانی به غزه اعلام آمادگی کرد.

در بخشی از نامه جمعیت هلال احمر ایران به جمعیت هلال احمر فلسطین آمده است: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با محکومیت و ابراز تاسف از اقدام غیر انسانی رژیم صهیونیستی در حمله به مردم، زنان و کودکان بی دفاع غزه و اظهار همبستگی با جمعیت هلال احمر فلسطین، آمادگی کامل خود را برای ارسال هرگونه کمکهای بشردوستانه دارویی، درمانی و تجهیزات پزشکی و همچنین اعزام تیم های امدادی و درمانی شامل پزشک و پرستار اعلام می کند./فارس