اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مشاغل پرخطر بازار تهران شناسایی می شوند



 

 

مشاغل پرخطر بازار تهران شناسایی می شوند

 

بر اساس اعلام شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل :

مشاغل پر خطر بازار تهران شناسایی می شوند


پیرو مصوبات کمیته ایمنی بازار بزرگ تهران طی تعامل با فرمانداری شهرستان تهران مقرر شد کلیه مشاغل پرخطر و بارز در سطح بازار بزرگ شناسایی و نسبت به ساماندهی آنها اقدام شود.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر ازشناسایی و ساماندهی مشاغل پرخطر و بارز در بازار تهران خبرداد.
کمال علیپور با اعلام این خبر گفت : پیرو مصوبات کمیته ایمنی بازار بزرگ تهران طی تعامل با فرمانداری شهرستان تهران مقرر شد کلیه مشاغل پرخطر و بارز در سطح بازار بزرگ شناسایی و نسبت به ساماندهی آنها اقدام شود.
او افزود : در همین راستا در تشکیل کمیسیون بند 20 ماده 55 نسبت به صدور رای تعطیل جهت تعدادی از اینگونه مشاغل از جمله واحدهای طلاسازی که در شرایط نامناسب کارگاهی فعالیت داشتند اقدام شده است و ساماندهی سایر واحدهایی که فعالیت آنها خطراتی را متوجه شهر می کند در حال پیگیری است .
علیپور با اشاره به اینکه ساماندهی مشاغل پرخطر برای جلوگیری از خطرات احتمالی امری ضروری است تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مسولان دست اندرکار در این زمینه و تعامل اصناف مبنی بر رعایت نکات ایمنی مانع بروز هرگونه اتفاق در بازار باشیم ...../تحلیل:ایلنا


ویدیو مرتبط :
مشاغل پرخطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن سارق بازار تهران را شناسایی كنید



پلیس از شهروندان خواست:

زن سارق بازار تهران را شناسایی كنید

پلیس آگاهی با انتشار تصویر بدون پوشش زنی كه اقدام به سرقت كیف‌پول یكی از مشتریان پاساژ رضا در بازار تهران كرده بود، از شهروندان خواست تا وی را شناسایی كنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در پی مراجعه زن جوانی در تاریخ هفتم تیرماه سال‌جاری به کلانتری 113 بازار و اعلام این كه در پاساژ رضا کیف حاوی عابربانکش توسط فردی به سرقت رفته و سارق نیز اقدام به برداشت مبلغ سه میلیون و 400 هزار تومان وجه نقد داخل آن کرده است، بررسی پرونده در دستوركار كارآگاهان قرار گرفت كه با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 12 تهران، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با ارجاع پرونده به پایگاه هفتم پلیس آگاهی، زن مالباخته در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: در ساعت 13:30 روز ششم تیرماه برای خرید روسری به مغازه‌ای در پاساژ رضا رفته و پس از انتخاب و خرید روسری، با استفاده از عابربانک اقدام به پرداخت پول روسری کرده اما زمانی که به خانه بازگشته، متوجه شده کیف پولش که عابربانک را در آن گذاشته بود گمشده كه با تصور این که کیف را در مغازه جا گذاشته‌، به سرعت به پاساژ برگشته اما صاحب مغازه روسری فروشی از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرده و عنوان داشته که کسی کیف‌پولی به او تحویل نداده كه فردای آن‌ روز با مراجعه به بانک قصد باطل کردن شماره حساب عابربانکش را داشته که متوجه شده مبلغ سه میلیون و 400 هزار تومان از داخل حسابش برداشت شد.

مالباخته در پاسخ به این سؤال کارآگاهان که آیا رمز عابربانک خود را روی کارت نوشته یا خیر؟ به کارآگاهان گفت: رمز عابربانک را روی کارت یادداشت نکرده اما زمانی که قصد پرداخت پول روسری را داشته به علت شلوغی مغازه، رمز عابربانک را با صدای بلند در اختیار مغازه‌دار گذاشت.

با توجه به اظهارات مالباخته، کارآگاهان با بررسی حساب متعلق به مالباخته محل برداشت مبلغ مسروقه را شناسایی كردند كه با شناسایی محل برداشت پول از حساب مالباخته در یک مغازه طلافروشی واقع در خیابان 15 خرداد ـ بازار زرگرها، کارآگاهان در مراجعه به این محل و انجام تحقیقات اطلاع پیدا کردند که زن جوانی حدودا 30 ساله پس از سرقت عابربانک متعلق به مالباخته، با توجه به اطلاع داشتن از رمز عابربانک که آن‌ را با استفاده از بی‌احتیاطی مالباخته در اعلام بلند رمزعابربانک به‌ دست آورده بود، در مراجعه به مغازه طلافروشی اقدام به خرید یک سرویس طلا برای خود کرد.

کارآگاهان پایگاه هفتم در ادامه تحقیقات خود و با بهره‌گیری از تصاویر به‌ دست آمده از دوربین‌های مداربسته بانکی تصویر زن جوانی را شناسایی كردند که اقدام به خرید سرویس طلا با استفاده از عابربانک مسروقه کرده بود كه مالباخته نیز پس از مشاهده تصاویر به‌دست آمده از دوربین‌های مداربسته اقدام به شناسایی تصویر خریدار سرویس طلا به عنوان یکی از زنان حاضر در مغازه روسری فروشی ـ در پاساژ امام رضا (ع)ـ کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکر استقامتی، رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به تصاویر به‌دست آمده از متهم و به منظور شناسایی و دستگیری وی، دستور انتشار بدون پوشش وی به اتهام سرقت و جیب‌بری از سوی بازپرس پرونده صادر شد.

وی گفت: کلیه شهروندانی که تصویر این زن را شناسایی كرده و اطلاعاتی در خصوص مخفی‌گاه یا هویت وی در اختیار دارند، هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 21864796 در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند./ایسنا