اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مشارکت پسر پادشاه بحرین در سرکوب مردم +عکس



مشارکت پسر پادشاه بحرین در سرکوب مردم +عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فعالان بحرینی با انتشار تصاویری در اینترنت دست داشتن پسران دیکتاتور بحرین را در سرکوب و شکنجه مخالفان و معترضان در این کشور فاش کردند.

به گزارش انتخاب، تصاویر ویدئویی منتشر شده نشان می دهد که فرماندهی عملیات سرکوب و شکنجه معترضان بحرینی از سوی ناصر بن حمد آل خلیفه یکی از فرزندان پادشاه بحرین و فرمانده گارد سلطنتی این کشور و دیگر فرزندان وی صورت می گیرد.

 

 پادشاه بحرین,سرکوب در بحرین,پسران دیکتاتور بحرین,آل خلیفه ,فعالان بحرینی,بازداشت شدگان بحرینی,پسر پادشاه بحرین

 

بر اساس گزارش العالم، این تصاویر، ناصر بن حمد آل خلیفه را هنگام هدایت عملیات سرکوب معترضان نشان می دهد.

فعالان بحرینی تاکید کرده اند که تعدادی از پسران پادشاه بحرین به طور مستقیم در شکنجه بازداشت شدگان و زندانیان بحرینی دست دارند و حملاتی که ضد فعالان بحرینی صورت می گیرد به دست پسران پادشاه از جمله خالد و ناصر و فرزندان دیگر درباریان بحرینی انجام می شود.

پیش از این نیز شیخ محمد حبیب المقداد از بازداشت شدگان بحرینی فاش کرده بود که ناصر بن حمد آل خلیفه از ابتدای بازداشت وی در ماه مارس 2011 مستقیم در شکنجه اش مشارکت می کرده است./انتخاب


ویدیو مرتبط :
صحنه های فجیع سرکوب مردم در بحرین در خیابان های بحرین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2 ماه زندان به دلیل پاره کردن عکس پادشاه بحرین



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رویترز خبرداد:

2 ماه زندان برای زینب الخواجه به دلیل پاره کردن عکس پادشاه بحرین

دختر فعال سیاسی و حقوقی بحرین به دلیل پاره کردن عکس پادشاه بحرین به 2 ماه زندان محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، "محمد الجشی" وکیل زینب الخواجه دختر عبدالهادی الخواجه فعال بحرینی اظهار داشت: زینب الخواجه به دلیل پاره کردن عکس شیخ حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین به 2 ماه زندان محکوم شد.

وی این حکم را ظالمانه خواند و اعلام کرد: زینب الخواجه به دلیل مشارکت در اعتراضات مردمی با 8 اتهام دیگر نیز مواجه است که جلسه دوم محاکمه وی چهارم اکتبر برگزار خواهد شد.

زینب الخواجه پیش از این در جریان اعتراضات آگوست ماه آگوست توسط نیروهای امنیتی بحرین بازداشت شده بود./مهر