اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مشارکت رهبر انقلاب در آزادی زندانیان نیازمند


همزمان با برگزاری بیست و هشتمین همایش گلریزان ویژه‌ی کمک به آزادی زندانیان نیازمند، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.

خبرگزاری ایسنا: همزمان با برگزاری بیست و هشتمین همایش گلریزان ویژه‌ی کمک به آزادی زندانیان نیازمند، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.

جشن گلریزان هر سال در ماه مبارک رمضان، به همت ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با حضور جمعی از مسئولین و خیّرین نیکوکار در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
حسن روحانی و وعده آزادی زندانیان سیاسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کمک های رهبر انقلاب به زندانیان نیازمند


رهبر معظم انقلاب اسلامی یک میلیارد و 200 میلیون ریال به ستاد دیه کمک کردند.

خبرگزاری ایسنا: رهبر معظم انقلاب اسلامی یک میلیارد و 200 میلیون ریال به ستاد دیه کمک کردند.

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (دوشنبه) همزمان با جشن گلریزان ویژه کمک به آزادی زندانیان نیازمند کشور، یک میلیارد و 200 میلیون ریال به ستاد دیه کمک کردند.

جشن گلریزان هر سال به همت ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند برگزار می‌شود.