اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مشاجره ساده دو خواهر رنگ خون گرفت!



 اخبار حوادث - مشاجره ساده دو خواهر رنگ خون گرفت!

مشاجره لفظی دو خواهر موجب مرگ دردناک یکی از آنان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بین دو خواهر در خراسان جنوبی به دلیل اختلافات شخصی مشاجره لفظی در می‌گیرد، در این میان خواهر بزرگ‌تر اقدام به برداشتن شیشه محتوای ترشی می‌کند که به دلایل نامعلومی شیشه از دست او به زمین می‌افتد و دهانه شیشه پس از شکستن به جسم برنده تبدیل می شود.
 
در ادامه مشاجره خواهر 20 ساله به سمت خواهر 25 ساله می‌رود و بنا به ادعای حاضران در محل و اظهارات متهم خواهرش را هل می‌دهد که لبه تیزی شیشه ترشی به گردن آن اصابت می‌کند و دچار جراحت می‌شود.
 
وی بلافاصله به بیمارستان انتقال داده می شود اما در بیمارستان بیشتر از یک روز زنده نمی‌ماند و فوت می‌کند که تحقیقات تکمیلی در این خصوص انجام و صحنه مورد بازسازی و به مراجع قضایی ارسال می شود. 

اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تغییر رنگ تربت امام حسین(ع) به رنگ خون در روز عاشورا سال 91 و حیرت همگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج دوم خواهر رنگ خون گرفت/ برادر جنایتکار بخشیده شد



پسر جوانی که در پی اختلافات خانوادگی دست به قتل خواهرش زده بود با رضایت خانواده‌اش و با حکم دادگاه از زندان آزاد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ۲۰ تیر ماه ۹۳ ماموران پلیس در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

با حضور ماموران در محل حادثه و تحقیق در این رابطه مشخص شد که دختر جوانی در باغی در چهاردانگه با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

با مشخص شدن هویت مقتول ماموران دریافتند که وی با برادرش اختلافاتی داشته است که برادر این دختر از سوی پلیس دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل خواهرش اعتراف کرد.

وی در اعترافات خود به ماموران گفت: خواهرم یک بار از شوهرش جدا شده بود و قصد داشت برای بار دوم با مردی ازدواج کند که من و خانواده‌ام اصلا او را تایید نمی‌کردیم اما خواهرم پایش را در یک کفش کرده بود و می‌خواست ازدواج کند. برای همین روز حادثه او را به محل حادثه بردم تا با او صحبت کنم ولی با هم درگیر شدیم و من هم از روی عصبانیت با چاقو به او ضربه‌ای زدم.

با اعتراف این پسر پرونده وی پس از صدور کیفرخواست در حالی به شعبه ۸۴ دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد که خانواده‌اش از قصاص وی گذشتند و رضایت خود را اعلام کردند.

صبح امروز این پسر در همین شعبه از جنبه عمومی جرم محاکمه شد و در ‌‌نهایت با حکم هیات قضایی با احتساب روزهایی که در زندان بود، آزاد شد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران