اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مشاجره آناهیتا همتی با مجری تلویزیون


برنامه «پارک ملت» شب گذشته - یکشنبه 12 تیرماه - با حضور رامبد جوان و آناهیتا همتی و تحلیل مجموعه‌ «توطئه فامیلی» و فیلم «ورود آقایان ممنوع» همراه بود.

در این برنامه زمانی که آناهیتا همتی خواست از تهیه‌کننده سریال «توطئه فامیلی» تقدیر کند و به برخی تهیه‌کننده‌ها که از نظر او «بدجنس» و «بدحساب» هستند، انتقاد کند با واکنش مجری برنامه مواجه شد.

همتی گفت: «مردم فکر می کنند ما در خوشی کامل هستیم و هیچ مشکلی نداریم» اما...شهیدی‌فرد حرف او را قطع کرد و گفت: «چه اشکالی دارد که مردم در همین فکر باشند؟» که همتی اضافه کرد: «من با سرتق‌بازی می‌گویم که برخی تهیه‌کننده‌ها بدجنس و بدحساب هستند و بازیگران را اذیت می‌کنند و مردم هم باید بدانند!»

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
بافتنی آناهیتا همتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آناهیتا همتی روی صحنه تئاتر / عکس



آناهیتا همتی روی صحنه تئاتر / عکس

تئاتر - آناهیتا همتی این روزها در نمایش «پس از سقوط» به ایفای نقش می‌پردازد.

به گزارش خبرآنلاین، این بازیگر که از سال 1374 در تئاتر و یک سال بعد در سینما بازیگری را شروع کرد، بیشتر به خاطر سریال‌های تلویزیونی که در آن‌ها ایفای نقش کرده، به شهرت رسیده است.

نمایشنامه «پس از سقوط» از مهمترین آثار آرتور میلر، نویسنده آمریکایی به شمار می آید که بازتاب دهنده بخش هایی از زندگی خود او به ویژه ازدواج و جدایی اش از مرلین مونرو، هنرپیشه معروف هالیوود است.

این اثر نمایشی با کارگردانی منیژه محامدی و بازی هنرمندانی چون محمد اسکندری، مهوش افشارپناه، فرزانه نشاط‌خواه، رضا مختاری، آناهیتا همتی، فرناز رهنما، سام کبودوند، محمد نادری و نیما رئیسی از 15 فروردین در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر در حال اجراست./خبرآنلاین


   آناهیتا همتی,عکس آناهیتا همتی