اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسمومیت 40 دانش آموز در زرند کرمان



علی صادق زاده افزود: تاکنون جلسات متعددی در شبکه بهداشت و درمان زرند با حضور نمایندگان آموزش و پرورش و مسوولان بهداشت و درمان برگزار شده و علت این حادثه در دست بررسی است.

40 نفر از دانش آموزان مدرسه فرهنگیان شهرستان زرند مسموم و در بیمارستان بستری شدند.

معاون فرماندار زرند شامگاه جمعه به ایرنا گفت: این تعداد دانش آموز دربیمارستان های امام علی (ع) و سینا زرند بستری شدند که شماری از آنان هم اکنون پس از بهبودی مرخص شده اند و تعدادی هم تحت درمان هستند.

علی صادق زاده افزود: تاکنون جلسات متعددی در شبکه بهداشت و درمان زرند با حضور نمایندگان آموزش و پرورش و مسوولان بهداشت و درمان برگزار شده و علت این حادثه در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: در راستای سلامت جامعه حساسیت ویژه ای داریم و چنانچه کوتاهی از هر فردی مشخص شود برخورد قانونی صورت می گیرد.

این تعداد دانش آموز طی روز پنجشنبه و جمعه به بیمارستان منتقل شده اند.

مرکز شهرستان زرند در 75 کیلومتری شمال کرمان است.


 اخبار  حوادث  -  ایرنا


ویدیو مرتبط :
مسمومیت بیش از سیصد دانش آموز دختر در افغانستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسمومیت 30 دانش‌آموز بر اثر نشت گاز كلر در استخر



 

 

 

مسمومیت 30 دانش‌آموز بر اثر نشت گاز كلر در استخر

 

ایسنا:مهدی رضایی افزود: به علت نشت گاز كلر در محیط استخر «مولای متقیان» در منطقه قاسم‌آباد مشهد، 30 دانش‌آموز دختر كه در حال استفاده از این استخر بودند دچار مسمومیت شدند.

با اعلام حادثه به آتش‌نشانی و اعزام 2 تیم به استخر، دانش‌آموزان از استخر خارج شدند و از مسمومیت شدید آنان جلوگیری شد.

رضایی با بیان این‌كه نگهداری گاز كلر در محیط مرطوب استخر باعث آزاد شدن این گاز شده بود كه تنفس آن باعث صدمه به سیستم تنفسی و ریه افراد می‌شود، خاطرنشان كرد: پس از اعلام حادثه به آتش‌نشانی، ماموران نجات ایستگاه 7 مشهد و همچنین گروه مبارزه با مواد شیمیایی آتش‌نشانی به محل اعزام شده و دانش‌آموزان را از استخر خارج كردند. دو  نفر از دانش‌آموزان كه دچار مسمومیت شدیدتر شده بودند، تحویل اورژانس شدند.

به گفته مدیر حوزه یك عملیات آتش‌نشانی مشهد، تا رفع مشكل نشت گاز، این استخر تعطیل شده است.... / isna.ir