اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسمومیت ۱۰۰ دانش‌آموز به دلیل نوشیدن شیر مدارس



اخبار,حوادث,اخبار حوادث

 


در پی مسمومیت روز گذشته تعدادی از دانش‌آموز دبستانی رباط کریم، تا اطلاع ثانوی توزیع شیر در مدارس این منطقه متوقف شد.

 

فارس:جواد ذاکری، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان دبستانی رباط کریم در روز گذشته اظهار داشت: روز گذشته حدود 100 دانش‌آموز منطقه رباط کریم دچار مسمومیت شدند که همگی تحت مداوای سرپایی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با توجه به مراجعه دانش‌آموزان این منطقه به مراکز درمانی و چون احتمال می‌رفت که این موضوع به دلیل توزیع شیر در نوبت صبح باشد، مقرر شد که توزیع شیر در مدارس این منطقه تا پایان بررسی و حصول اطمینان از سلامت آن متوقف شود.

ذاکری با بیان اینکه نظارت بر تولید و توزیع شیر جدا از روندی که در مراکز تولید شیر صورت می‌گیرد توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز انجام می‌شود، گفت: نتایح آزمایش‌ها 48 ساعت طول می‌کشد و هنوز مشخص نیست که مشکل از روند تولید یا توزیع است.

کارخانه‌های قرارداد شیر در مناطق کشور، متفاوت است و آلودگی شیر در منطقه رباط کریم هیچ ارتباطی به مناطق دیگر ندارد؛ به همین دلیل خانواده‌ها و دانش‌آموزان نگرانی درباره شیر مدارس نداشته باشند..... / farsnews.com


ویدیو مرتبط :
مسمومیت ۱۸ دانش آموز با مصرف شیر فاسد در مدرسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات پلیس درباره دلیل مسمومیت 30 دانش‌‌آموز زاهدانی



اخبار,اخبار اجتماعی ,مسمومیت دانش‌‌آموز زاهدانی

 

اخبار اجتماعی - توضیحات پلیس درباره دلیل مسمومیت 30 دانش‌‌آموز زاهدانی

پلیس سیستان و بلوچستان ریختن سموم کشاورزی از خودوری حامل این مواد در زاهدان را عامل مسمومیت 30 دانش‌آموز عنوان کرد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، یک خودرو حامل سموم کشاورزی بوده که هنگام تردد در سطح شهر زاهدان مقداری از این سموم از بار خودرو پراکنده شده است.

این گزارش حاکی است که مقداری از این سموم در مقابل مدرسه‌ای در خیابان فاضلی زاهدان به زمین ریخته که بر اثر دست زدن دانش‌آموزان به این مواد و همچنین گاز متصاعد شده از آن، دانش‌آموزان دچار مسمومیت شدند.

بر اثر این رویداد 30 تن از دانش‌آموزان بر اثر مسمومیت در بیمارستان بستری شده‌اند و راننده خاطی نیز دستگیر و تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد. 

اخبار اجتماعی - فارس