اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسمومیت گازی 59 دانش آموز کرمانی


مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمان گفت: با وقوع یک مورد نشت گاز در یکی از مدارس شهر کرمان، 59 دانش آموزان به بیمارستان منتقل شدند.

ایرنا: «رضا جعفری» روز یکشنبه گفت: در پی تماس مسوولان یک دبیرستان پسرانه با مرکز فوریت های پزشکی و اعلام گزارشی مبنی بر سرگیجه دانش آموزان، چندین دستگاه آمبولانس امروز(یکشنبه) به محل این مدرسه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از معاینه دانش آموزان در نهایت 59 دانش آموز با شک مسمومیت ناشی از گاز منوکسید کربن به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی اظهار کرد: این دانش آموزان به بیمارستان های افضلی پور، حضرت فاطمه (س)، سیدالشهدا (ع) و شفا شهر کرمان منتقل شدند و تحت مراقبت قرار گرفتند.

جعفری گفت: در نهایت پس از اطمینان از سلامت کامل دانش آموزان، این افراد ساعت 14 و 30 دقیقه از بیمارستان مرخص شدند.


ویدیو مرتبط :
ادامه مسمومیت سریالی دانش آموزان؛ 25 دانش‌آموز دیگر امروز در قم مسموم شدند | ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسمومیت 30 دانش‌آموز بر اثر نشت گاز كلر در استخر



 

 

 

مسمومیت 30 دانش‌آموز بر اثر نشت گاز كلر در استخر

 

ایسنا:مهدی رضایی افزود: به علت نشت گاز كلر در محیط استخر «مولای متقیان» در منطقه قاسم‌آباد مشهد، 30 دانش‌آموز دختر كه در حال استفاده از این استخر بودند دچار مسمومیت شدند.

با اعلام حادثه به آتش‌نشانی و اعزام 2 تیم به استخر، دانش‌آموزان از استخر خارج شدند و از مسمومیت شدید آنان جلوگیری شد.

رضایی با بیان این‌كه نگهداری گاز كلر در محیط مرطوب استخر باعث آزاد شدن این گاز شده بود كه تنفس آن باعث صدمه به سیستم تنفسی و ریه افراد می‌شود، خاطرنشان كرد: پس از اعلام حادثه به آتش‌نشانی، ماموران نجات ایستگاه 7 مشهد و همچنین گروه مبارزه با مواد شیمیایی آتش‌نشانی به محل اعزام شده و دانش‌آموزان را از استخر خارج كردند. دو  نفر از دانش‌آموزان كه دچار مسمومیت شدیدتر شده بودند، تحویل اورژانس شدند.

به گفته مدیر حوزه یك عملیات آتش‌نشانی مشهد، تا رفع مشكل نشت گاز، این استخر تعطیل شده است.... / isna.ir